Hallo iedereen De mensen die mij gevolgd hebben op mijn vorig bericht. Wij hebben vandaag ons kindje verloren ... ik kreeg hevige krampen en ineens hevige bloedingen.. ben er kapot van! En mijn man is nog zo lang weg.. nog 80'dagen voor hij weer thuis is sorry dat ik jullie hiermee stoor.. moest het van me afschrijven..
Ach meid wat verschrikkelijk verdrietig En iedereen was zo blij voor je natuurlijk. Dit forum is om van je af te schrijven.. zeker nu... Maak daar gebruik van!! Heeft mij veel goed gedaan. Heel veel kracht en sterkte.
heel veel sterkte ik heb ook je vorige topic gelezen jullie waren zo intens gelukkig wil jullie heel veel sterkte wensen
Ach nee wat erg, ik heb er geen woorden voor. Het forum is er om van je af te schrijven en zodat we elkaar kunnen steunen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Heel veel sterkte wat naar en ook dat je dit in je eentje niet doormaken met manlief verweg Heel veel sterkte Liefs
dank jullie weer .. voelt goed om te lezen.. Mijn zus was gelukkig vandaag bij me, ze was tot hier toe buiten mijn man de enige die het wist, omdat ik hier alleen ben kon ik met haar over alles praten.. het had niet mogen zijn helaas voor ons.. maar we geven niet op, dat niet.. x
Ah lieve lieve Sarah, wat vreselijk naar en jammer. Niets dat ik zeg kan dit beter voor je maken. In gedachte ben ik bij je...