Toch 's morgens temperaturen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Schiepie, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Ik heb een vraag over temperaturen.
    Ik lees dat je ’s morgens in bed moet temperaturen (als je zo’n lijst wil bijhouden).
    Geldt dit ook voor mensen die bijvoorbeeld een ander dag- en nachtritme hebben door nachtdiensten en dus dan net pas een uur in bed liggen? Want je hebt dan een andere biologische klok (of in ieder geval een ander ritme)… :rolleyes:

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    tja ik zou zoveel mogelijk 's ochtends doen..

en anders als je wakker word als je na je n8dienst hebt geslapen.....

Liefs, Paula

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je een ander dagritme hebt, maakt het op zich niet zoveel uit.

Maar dan moet je tempen na een blok slaap van minimaal 4 uur. En natuurlijk nog in bed liggen.

4. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Oke bedankt!

Nog een vraag, hoelang moet ik temperaturen voordat ik er iets mee kan..
    Ik heb een temperatuurkaart gedownload en naast mijn bed liggen.
    Ik heb gelezen dat als je temperatuur omhoog schiet je je eisprong gehad hebt en dat je dus dan ook te laat bent om nog zwanger te worden, of in elk geval de kans dan nog klein is. Je moet dus klussen vlak voordat hij omhoog schiet. Hoelang en hoeveel rondes heb je nodig om inzicht te krijgen zodat je niet steeds te laat bent?

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je kunt ook op het baarmoeder slijm letten. Als dat overvloedig, doorzichtig, glibberig en vooral: rekbaar is, moet je klussen. Dat duurt een paar dagen en als het goed is gaat daarna je temp omhoog. Je kunt ook nog ovulatietests gebruiken.
    Kijk op www.vruchtbaarheid.org voor het hele verhaal. Of www.fertilityfriend.com

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je kunt natuurlijk ook je gehele cyclus om de dag of om de 2 dagen klussen en verder je temp ook bij houden, dan krijg je en inzicht in je cyclus door het temperaturen, en je hebt kans op een zwangerschap.

Deel Deze Pagina