ik heb gister getest met kruitvat 2 voor 5 euro, ik zie op de test een heeel licht 2de lijnte. Ik ben een beetje blij, maar nu heb ik ook met CB digitaal getest en die geeft niet zwanger aan, ik ben nu 2 dagen overtijd. Welke test moet ik geloven, help
"ze" zeggen dat CB digi meer hcg nodig heeft.... dus gefeli! Maar van de kruidvat heb je dr toch 2....morgenochtend die andere ook ff doen
haha, die had ik afgelopen maandag al gedaan. heb alleen nog maar cb digi. Van de ene kant denk ik ook wel dat ik zwanger ben, maar het lijntje is zo vaag. Wie weet of kruitvattesten een indrooglijntje hebben?
Euh, ik had vandaag een echte negatieve test van kruidvat en dan is die echt spierwit. Ik had ook een vaag streepje vorige week ( voor het mis ging ) maar ze zeggen hoe vaag het is, een streep is een streep. Als ie negatief is, is de test echt helemaal wit en zie je niets. dus tsja, ik zou wel kunnen zeggen dat het logisch is dat je blij bent want het hormoon heb je en dat krijg je alleen, als je ZWANGER bent!
Oh ja, en test gewoon nog een keer met dezelfde test, dan zal hij duidelijker moeten zijn . ik duim voor je.
ik gebruik die testne altijd... en heb er nog nooit een goede donkere streep op gehad... en wel echt zwanger geweest... ook heb ik er een hoop negatieve bij gehad en allemaal ruim 2 weken laten liggen en nog nooit een 2e streep op gezien dus voor zover ik weer geen indroogstreepjes hebben ze ik zeg dus vast gefeliciteerd want ide andere heeft inderdaad meer hcg nodig
Wil je niet teleur stellen.. Maar de kruitvat test is niet betrouwbaar! Bij mij gaf ie 2x negatief aan terwijl ik toch echt 2 maanden zwanger was.. Een dag later een cb test gehaald en ja zwanger... Dus ik heb het niet echt op een kruitvat test! Liefs, Geraldine
ik ben heel tevreden over die kruidvattesten. Als er een lichte streep staat, en die is gekleurd, dan kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent. ik had ook een superlichte streep, ( wel van ander merk dit keer).. en die zag ik elke dag donkerder worden). test vandaag gewoon nog een keer, als er weer een streepje verschijnt, dan krijg je van mij een dikke proficiat. Blijft testje nu blanco, dan is dat zon wazig indroogstreepje waarschijnlijk
ik ga zometeen eff een nieuwe test halen, moet wachten tot de winkel open is. wachten duurt lang, haha. was al wakker om 7.00 uur. Heb natuurlijk ochtendurine opgevangen.
Nee, ik heb nog nooit getest. En nu ben ik ook weer ongi aan het worden, dus deze ronde is 't weer niet gelukt. Maar, misschien moet je over twee dagen nog eens testen, hopelijk zie je dan een mega duidelijke streep!
nou ik ben twee dagen overtijd en ook die van de kruidvat en die van mij blijft spierwit! dus ik weet het niet ik hoop zo dat het deze ronde een keer raak mag wezen. maar zie het donker in! ik hoop het echt zo. die andere testen zijn me te duur aangezien ik al 10000000 verspeeld heb ongeveer. wacht het nog een weekje af en dan haal ik een cb test liefs
ik had met de kruidvat test ook een vaag lijntje..echt heeeeel licht,zodat ik aan mijzelf ging twijfellen heb er toen gelijk nog een gehaald bij de da,eigen merk..en die was positief. Over het algemeen is een streep een streep..... de digi heeft idd meer hcg nodig. succes!
ze zeggen idd een streep is een streep, maar ik heb afgelopen maandag,woensdag en vandaag gestest, maar de testen blijven licht. Elke keer een test van de kruitvat. Ik test zondag nog een keertje en als hij dan niet duidelijker wordt ga ik maandagmorgen naar de huisarts. Ik hoop dat hij me dan meer duidelijkheid kan geven. Hier wordt ik erg onzeker van, ben ik nu wel of niet zwanger. Mijn man ziet de 2de streep ook, maar hij is ook van mening dat de steep duidelijker moet worden. Gezien mijn langste cyclus ( 34 dagen) ben ik nu 3 dagen overtijd, dus je zou zeggen dat de 2de streep duidelijker moet worden. Heeft iemand hier ervaring mee, want we zitten nog niet te juichen op de bank.
Je kan ook nog even een ander merk test halen en die morgenochtend proberen. Hoef je misschien niet naar de huisarts. Dus koop ff een andere (geen kruidvat, geen cb digi, iets wat er een beetje tussenin zit qua gevoeligheid; ik heb alleen ervaring met matcare, hier werd net nog DA genoemd en misschien heeft er nog wel iemand een tip (is etos wat?)) en probeer het morgenochtend opnieuw. Ik begrijp je onzekerheid volkomen, maar als je keer op keer een vaag lijntje hebt terwijl anderen hier het over compleet witte negatieve testen hebben en ook over vage lijntjes toen ze zwanger waren, durf ik je toch al wel een beetje te feliciteren! Sterkte met de laatste onzekerheden en ik hoop dat je morgenochtend een superduidelijke test hebt!