Jeetje meid Gelukkig gaat het lichamelijk weer beter. Ik kreeg tranen in mijn ogen over wat Nino denkt. ( dat zijn sterretje 's nachts bij hem komt) Geniet van je kleine ( en natuurlijke ook grote) man. Ik denk dat je daar heel veel kracht uit put.
Dank je Janne, klopt ga met de mannen weer op stap, lang genoeg thuis gezeten pfffff... Lief is ie mijn kleine vent, wordt al zo groot en een enorme troost. Hoop voor jou dat het een super vakantie wordt en je ook met zoiets moois terugkomt Denk aan je liefs
Diana, Fijn dat het einde in zicht is van deze (zoals je het zelf al noemt) lange weken... Het zal nu langzaamaan allemaal een plekje krijgen, maar daarvoor moet het idd lichamelijk wel goed gaan. Leuke foto, hoe oud is Nino? Sterkte maar weer met dit allemaal een plekje geven en geniet nog even van de mooie zomer (door al deze toestanden lijkt de zomer me wel een beetje te ontglippen soms, en dat is ook zonde). Liefs Mummy
Hi mummy, tja leuk he die foto, hij wordt 28 november 4 jaar. Hij wordt al zo groot... heb je ook een van jou kleine schat die we mogen zien?? zou leuk zijn groetjes
Hoi Diana, Ik heb een foto van mijn dochter bijgevoegd. Het kostte wat moeite, wist niet helemaal hoe het met het bestandsformaat moest. Hij is een beetje klein, maar je ziet toch een beetje hoe mijn meissie eruit ziet. Ze wordt donderdag alweer 2. Nog niet zo groot als die van jou, maar ik vind het al behoorlijk groot en oud. Cliche, maar wel waar: het gaat zo hard... Groetjes Mummy
Hoi meis, ik heb net pas je hele verhaal gelezen, dat is een nachtmerrie, vreselijk! Ik wil je dan ook heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd. Een dikke knuffel van mussie
Hey Diana, lief dat je aan me dacht. Ik hoop dat al dat denken van jullie aan mij, snel beloond wordt en de ongi komt. Liefs Hope
@Mummy, wat een poppie, duidelijk te zien een klein schattig wijsneusje @mussie, lief hoor knuffels terug @Hope, voor jou ook zo'n kleine zeker weten als de ongi battle eindelijk gestreden is, pfff je moet maar engelen geduld hebben ieder op z'n eigen manier dan liefs