Vandaag 5-6 dpo en zat even weg te dromen en bedacht te laat (na 15 min) dat het bad wel erg warm was. Temp van het bad gemeten en was 39 graden. Nou las ik dat dit slecht is voor de innesteling? Klopt dit? Pff ben zo bang dat de innesteling weer mislukt of dat ik hierdoor uiteindelijk weer een miskraam krijg..
Ik heb het hier al wel eens meer gehoord, maar geen idee of het ook werkelijk klopt. Ik zorg voor de zekerheid dat ik na de eisprong wat meer een douche neem ipv een bad Misschien weet iemand anders meer!
Op zich zou ik niemand aanraden zo'n warm bad te nemen na de ovulatie of tijdens de zwangerschap, maar het is al gebeurd en je kunt het niet terug draaien. Probeer in je achterhoofd te houden dat er ook mensen zijn die bv koorts krijgen in deze periode en dat dit zeker niet altijd fout afloopt. Volgende keer gewoon een douche van normale temp nemen en een bad van normale temp kan ook prima.
Ik ben zwanger geraakt van mijn tweede tijdens een flinke griep met koorts. Het is wel een heethoofd geworden...
Ik neem regelmatig een heet bad (nu iets minder heet, kan het niet goed meer verdragen) en douche altijd rond 45 graden, heerlijk 😉 Ik zou me nu niet zo druk maken, het is al gebeurd en je kunt het niet meer terugdraaien
Je ontspannen is ook goed om de zwangerschap te bevorderen, dus je hebt ook iets goeds gedaan En nu niet meer stressen dus
Ik heb van de week een boekwerk informatie gekregen over het IVF traject waar we in gaan, daar stond ook dat je geen warm bad mocht nemen na de terugplaatsing. Dus denk idd niet dat het goed is. Maar he, dronken en verslaafde mensen worden ook zwanger