Wie bezig met methformine?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door An1983, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An1983

An1983 Lid

23 sep 2008
    13
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje, zijn er ook dames die behandeld zijn met alleen methformine of methformine in combinatie met een ander medicijn of hormonen? Ik ben namelijk benieuwd hoe lang je dat dan gebruikt of gebruikt hebt en of het resultaten heeft geboekt?

Ikzelf slik nu ruim 3 maanden alleen methformine en moet aanstaande maandag om 15:00 naar de gyn, en krijg dan onderzoeken om te kijken of deze aangeslagen zijn.

liefs an

2. MarianneE

MarianneE Lid

5 okt 2008
    15
    0
    0
    Hoi,

Stomme vraag misschien, maar Methformide wordt toch gebruikt voor diabetes? :(

3. An1983

An1983 Lid

23 sep 2008
    13
    0
    0
    ja klopt, maar er word onderzoek gedaan naar het effect van methformine op pco en er schijnen voorbeelden te zijn van mensen waar het bij heeft geholpen. Ze zijn er pas eind 2007 mee begonnen met het testen van de effecten.

dat was dus ook mijn eerste reactie, nadat ik de pillen had gekregen heb ik een maand getwijfeld voor ik er echt mee begon haha.

Er is niet zoveel over bekend en hoor ook weinig mensen die alleen methformine slikken, dus ik hoopte hier wat meiden te vinden die ook methformine slikken om ervaringen uit te wisselen

4. An1983

An1983 Lid

23 sep 2008
    13
    0
    0
    maar jij hebt ook pco neem ik aan en jij bent begonnen met iui wat hebben ze voor de iui geprobeerd bij jouw dan?
    de methformine was het eerste bij mij en maandag moet ik naar de gyn dan krijg ik weer inwendige onderzoeken om te kijken of de methformine heeft geholpen, zo niet dan gaan we waarschijnljk beginnen met clomid

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik weet toevallig dat mj24 die geslikt heeft samen met clomid 150 geloof ik. en ze heeft nu 2 prachtige dochters van 1 jaar

6. MarianneE

MarianneE Lid

5 okt 2008
    15
    0
    0
    Bij mij is niets geprobeerd voor de iui. Wij starten direct met iui en zijn in juli pas voor de 1ex bij de gyn. geweest. Starten met puregon en pregnyl.

7. levi82

levi82 Lid

18 aug 2008
    42
    0
    0
    Ik heb metformine gekegen van de internist iom de gynaecoloog. Dit heb ik nu een half jaar geslikt. Ik zelf merkte weinig veschil, maar de internist vertelde dat uit onderzoeken blijkt dat als het aalslaat dit meestal pas na ongeveer een half jaar gebeurd.

Deze maand heb er er voor het eerst clomid bijgekregen, en hoop natuurlijk dat er nu echt wat gaat gebeuren

Veel succes ermee!

8. An1983

An1983 Lid

23 sep 2008
    13
    0
    0
    dank je voor je berichtje levi,

Ik hoop ook voor jouw dat het snel raak mag zijn

9. An1983

An1983 Lid

23 sep 2008