Wie herkent dit of kan mij helpen... Ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil. Eerste ronde duurde mijn cyclys 38 dagen. Mijn menstruatie duurde 2.5 dag en had behoorlijk last van kramp. Nu zit ik in de tweede ronde en gister op cd 47 verloor ik roodbloed met afvegen. Hehe dacht ik eindelijk ongesteld op naar de nieuwe ronde. Nu heb ik 1 keer bloed gehad met afvegen daarna niet meer.. ook geen krampjes. Is dit nu mijn menstruatie? Ik heb wel wat bruinverlies met afvegen gehad in de dagen ervoor. Ik weet niet wanneer mn eisprong is geweest. Is dit nu mijn menstruatie??
Ik denk dat als je alleen bloed bij et afvegen hebt, je nog niet kan spreken over het begin van je menstruatie ? Dan zou je meer bloed moeten verliezen denk ik althans.
Denk nier dat dit al je menstruatie is, dit is mog zo wisselend .. Het sou ook eventueel innestelingenloeding kunnen zijn?
Bedankt voor de reacties. Net wat bruin oud bloed, maar weer erg weinig. Ik houd zeker rekening met een innestelingsbloeding, maar dat lijkt me van niet omdat ik ook bruinverlies heb. Afwachten maar.. ik had toch een beetje gehoopt op een normale menstruatie zodat ik weer verder kan.