Dames, Zojuist op de wc schrok ik me te pletter... ik ben ongesteld geworden maar dat kan helemaal niet. Ik heb afgelopen week pas mn eisprong*(en) gehad???? Niet een paar druppels maar echt ook doorgelekt in mn broek. Kan dit? *ik had 6 dagen geleden op de echo 4 rijpe en 4 bijna rijpe eitjes.
Innesteling vindt vaak plaats tussen dag 5-10 na de eisprong en komt vaker niet dan wel voor. Heb je wel eens vaker van die korte cyclussen? Je kunt er wel eens een kortebcyclus tussen hebben
Klopt. Ik lees dat je PCOD hebt. Wellicht toch geen goede eisprong gehad . Of heb je een bloedtest laten doen na eisprong waaruit blijkt dat je wel een eisprong gehad hebt? Zou morgen sowieso even contact opnemen met je gynaecoloog.
Nee geen bloedtest laten doen. Is niet standaard bij ovulatie inductie-behandelingen. Ik had juist een hele lamge cyclus pas op dag 31 groeiende eitjes gespot en op 35 waren er vier rijp en vier bijna-rijp. Nu op dag 41 bloeding... kan nooit.
Heb ik ook gehad vorige keer. Eisprong en 7 dagen later ongesteld. Gevalletje 'helaas pindakaas' vrees ik
Als je zoveel follikels had, dan kan het zijn dat je lichaam hormonaal gezien even uit balans is. Was dit je eerste OI-behandeling? Ik had de eerste cyclus met hormoonmedicatie ook een extreem korte luteale fase. Blijkbaar moet je lichaam er soms eerst aan wennen. En met zoveel follikels kun je helaas ook te vroeg ongesteld worden. Ik zou morgen even bellen om te overleggen.
Ik zie dat je wel een pauze tussen de behandelingen had en in november weer bent begonnen? Zelfde soort medicatie? Of misschien een andere dosis gebruikt deze keer?
Na mn pauze van 5 maanden is dit de 2e cyclus weer. Dosis is ook verhoogd gaande de cyclus van 62,5 ed naar 125 ed. De bloeding blijft aanhouden, nu weet ik wel bijna zeker dat het een menstruatie is. Wat een teleurstelling weer :'(