Geboren: Jesse, zoon van Kisbaba

Discussie in 'Geboren' gestart door Kisbaba, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik weet niet zeker of ik dit bericht hier moet plaatsen, en anders moeten de modjes het maar ff op een goede plaats zetten.

hoi mensen, hier ben ik heel even
    Inderdaad ben ik zaterdagavond bevallen met spoedkeizersnede, maar we hebben een geweldige zoon! 2720 gram.
    Het leek eerst allemaal perfect te gaan, maar maandag kreeg hij last van apneu's (stokking van ademhaling) het leek eerst ernstig, het waren twee heel nare en spannende dagen, maar gelukkig lijkt het nu veel beter te gaan. Allemaal slangetjes, metertjes, toeters en bellen, maar sinds vandaaag heeft hij nog maar een paar slangetjes. Hij ligt nog wel op de intensive care neonatologie, maar hopelijk mag hij binnenkort naar de 'gewone' high care.
    Ik spring snel m'n bed weer in, maar dan weten jullie ff wat.

Groetjes, Janet (kisbaba)

2. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd !
    Jammer van de schrik, maar gelukkig dat het nu goed met Jesse gaat. Hoop voor je dat hij snel naar huis mag.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Jesse, hoop dat hij snel aansterkt en naar de gewone afdeling mag en natuurlijk liefst zo snel mogenlijk thuis bij mama

geniet van je zoontje

groetjes nathalie ;)

4. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant
    Van harte gefeliciteerd. Hopelijk hersteld Jesse heel gauw.

5. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    heel erg gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje..veel succes en beterschap en hoop dat het allemaal goed afloopt..

kus

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met jullie mooie menneke!

Veel geluk gewenst!

7. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje :)

Liefs wolly

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Vanmorgen in Zwolle heel goed nieuws gehad: ze hebben echt helemaal niks kunnen vinden!
    Wat Jesse heeft, lijkt het meeste op (bhs) Breath holding spell, wat peuters ook wel vertonen, (eerst ff heel hard driftig huilen en dan zomaar opeens de adem inhouden tot ze wegvallen) dit komt ook wel voor bij prematuren tot een week of 34. Eigenlijk kennen ze dit 'verschijnsel' niet bij voldragen baby's, maar misschien komt het ook wel doordat hij een diabetesbaby is en toch wat minder rijp, hij is tenslotte voor een diabetesbaby heel klein.
    Maar goed:eergisteren en gisteren kreeg hij het nog wel een keertje, maar pikte het daarna zélf weer op. Geweldig om te horen toch!
    Toen vanmorgen we een gesprek kregen met de kinderarts zeiden ze dat hij eigenlijk maandag al naar huis mag, maar ze snappen dat wij het nog niet zullen aandurven. Dus mag hij nog blijven totdat we zelf genoeg vertrouwen in hem hebben om hem mee te nemen.
    En inderdaad: je wilt hem supergraag thuis, maar doodeng vinden we het nog wel!
    Dus we kiezen om hem maandag nog niet mee te nemen, dan komt hij op de gewone kinderafdeling te liggen tot we het aandurven.
    Dus het ligt aan ons.
    Intussen gaan we nu toch één of misschien wel twee keer per dag naar Zwolle, hoewel dat eigenlijk te zwaar is voor me wegens de wond, maar we móéten aan elkaar wennen en hem leren vertrouwen. Dat kan alleen door hem beter te leren kennen.
    Tussen de bezoeken door lig ik steeds op bed. Niet echt gezellig, maar wel nodig, om m'n krachten te sparen voor de bezoeken.

Hij is heel lief en heel zoet, ziet er echt schattig uit, al istie klein, hij is een beetje middenblond, lijkt wel wat springerig haar te hebben, kan heel goed aan de borst drinken, (hoewel hij de fles ook prima vindt) en kan ook heel driftig worden als hij niet op z'n wenken bediend wordt. (en dat bezorgt hem dan daarna dan zo'n apneu)...
    Nouja, we proberen nu vertrouwen in hem te krijgen, en in onszelf. En dan nemen we hem mee naar huis! :clap

Tot zover mijn berichtje, ik duik m'n nest weer in, omdat we om zeven uur weer naar hem toe gaan.

9. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het nog te eng vindt om hem mee naar huis te nemen! Voor je het weet hang je elke seconde boven hem uit angst dat hij het weer krijgt. Eerst maar eens vertrouwen erin krijgen dat hij het elke keer zelf kan oplossen of dat het niet meer voorkomt.
    Heel veel succes!

10. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Van harte gefeliciteerd!
    Sanne vergat ook te ademhalen maar pikte het gelukkig al snel zelf weer op. Sanne was een rand prematuur, zo werd ze genoemd. Zij was eigenlijk ook nog niet rijp genoeg mede door mijn diabetes.
    Hopelijk durven jullie het gauw aan met Jesse, neem daar ff de tijd voor.

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Gefeliciteerd met jullie zoon.
    Wat fijn dat de artsen verder niets raars hebben gevonden.

Groetjes,
    Elvira

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, zo te horen nu al een mannetje met een eigen willetje!

Hopelijk kan hij snel met jullie mee naar huis, wat fijn dat er geen gekke dingen gevonden zijn!

Zou zeggen geniet ervan maar dat komt natuurlijk helemaal goed!

13. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Gefeliciteerd! :)

14. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd met jullie zoontje :D

16. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Jeetje wat een verhaal...

Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! :D

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    gefeliciteerd met je zoontje!

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieve Janet....lees het nu pas sorry!
    Mistte je al wel op msn.
    Wil je met tranen in mijn ogen PROFICIAT wensen met je zoon! ;)

Liefs Marjo

19. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Jesse is weer thuis gelukkig!
    Maandag hebben we hem toch opgehaald en het gaat supergoed!
    Hij is alweer boven zijn geboorte gewicht, nu 2840 gram, en het gaat heel goed. Hij is heel zoet, huilt maar zelden en drinkt prima, is heel rustig gelukkig, zodat hij vast weer snel in z'n velletje zal groeien.

Ha die Muuske!
    Jaaaaaa, ik ben zo weinig op de pc de laatste dagen, vermoeidheid, baby verzorgen, visite ontvangen......... dus alleen even zo nu en dan online.
    Maar inmiddels voel ik me elke dag sterker, dus dat zal wel weer langzamerhand meer worden. ;)

Dag hoor, zometeen nog een flesje geven en dan snel naar bed.
    Doei!

20. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Mooie naam hoor ;)
    En geweldig dat de artsen niks naars gevonden hebben. Geniet ervan! (hoe vinden je oudere boys het, een broertje erbij? :D)

Deel Deze Pagina