Ik wil graag even van me af schrijven haha.. Morgen de allereerste geslachtecho, Ik zit de laatste 2 weken op hete kolen omdat ik zo graag zou willen weten wat het zal worden. Bij de laatste echo hadden we hoop dat gyneacoloog het voor ons even zou willen zeggen, maar die vond het onzin om het te weten.. Ja hij misschien, maar wij niet, maargoed hij was van de erg oude stempel De hele dag heb ik nog niets gedaan op een paar wasjes na, maar de tijd duurt zo verschrikkelijk langzaam, en kan gewoon aan niets meer anders denken vandaag, zit maar naar de echo;s te staren wat het zou kunnen zijn, op internet wat en word ik weer geobsedeerd door de skull theorie en het nubje dus weer zoeken en kijken.... Word werkelijk gek van mezelf en hoop dat het snel morgenvroeg kwart voor 11 is.. Ik heb geen idee waarom ik dit zo graag wil weten, maar vind het zoooo spannend..en ben letterlijk de uren aan het aftellen elke keer heb ik zoiets van laat het los, morgen weet je het(als de kleine meewerkt) maar het volgende moment heb ik voor ik het weet de echo's al weer in mijn handen..