Hallo dames, Het is een maandje geleden dat ik hier ben geweest. Heb ik ook bewust gedaan omdat ik er teveel mee bezig was. Ik werd gek van me zelf. Maar ik was deze maand 10 dagen overtijd. Toen ik 7 dagen overtijd was heb ik een ovulatietest gedaan die gaf positief aan. Met de zelfde urine heb ik een zwangerschaptest gedaan en die was negatief. 3 dagen erna kwam er bloed niet veel maar wel 4 dagen lang. In een keer was het weg zonder te merken dat het minder was. Eergisteren was de laatste dag van mijn bloeding. Nu twijfel ik of ik misschien toch zwanger ben. De laatste dagen als ik de hond uitlaat en die heeft gepoept sta ik meteen te kokhalzen. Ook heb ik pijn na een orgasme onder in mijn buik, maar heb wel zin in seks. Denk bijna de heledag daar aan . Verder heb ik nergens zin in en ik kan de heledag wel slapen. Echt vaag!! Daarom wilde ik even weten van jullie, wat jullie hier van vinden?
Heb je tussentijds nog een test gedaan? Zo niet dan zou ik dat gewoon eens doen, dat is de enige manier om erachter te komen of je toch zwanger bent.
Nee, heb geen test meer gedaan. Omdat ik steeds zat te twijfelen of dat het wel of geen menstruatie was. Misschien had dit ook ooit iemand mee gemaakt en het mij kon vertellen dat het niks betekende. Maar misschien morgen vroeg toch maar een test doen.
Ik zou zeggen doe een test. Dan weet je het zeker. Kan idd zijn dat je ongi veranderd. Of late eisprong gehad en dat t innestelingsbloed is... Lichaam doen rare dingen...Heb zelf namelijk ook t idee dat ik zwanger ben. Zo voelt t en maar heel lichte menstruatie gehad. Maar testen zijn neg. Moet er denk ik toch maar aan geloven dat t niet zo is. Veel succes
Ja, morgen vroeg dan toch maar even testen. Inderdaad veranderd je lichaam, soms erg vervelend. Ik wil ook gewoon graag zwanger zijn. Ik ben vanaf februari gestopt met de pil. Toen ben ik al heel snel begonnen met ovulatietesten en temperaturen. Ook zat ik dagelijks op zwangerschapspagina. Om mij heen hoorde ik iedere maand wel dat er iemand zwanger was. Dus werd heel sagerijnig en kon ook niet echt blij zijn voor andere. Bij mijn vorige cyclus had ik positief getest en uiteindelijk bleek het toch niet zo te zijn. Vanaf toen ben ik gestopt met alles. Ik ben gaan lijnen om mijn gedachten ergens anders op te zetten. Ook heb wij een hondje gekocht 4 weken terug. Dus mijn gedachten waren totaal niet bezig met een zwangerschap. Tot dan dat ik ging terug tellen en al 2 dagen overtijd was. Ik ben dus weer opnieuw bezig met de zwangerschap, grrr. Inmiddels menstruatie gehad tenminste als het dat is. Maar toch ben ik er niet helemaal van overtuigd. Normaal baal ik er echt van en ga ik door met de volgende ronde. Dit keer is het dus anders.
ach meid. Balen. Onbewust houdt t je bezig en is het gewoon een grote teleurstelling als het niet zo mag zijn. je kan helaas nu niks anders dan afwachten..... Denk aan je
Je zegt ook dat je bent gaan lijnen in de afgelopen maand, waarschijnlijk/mogelijk heeft dat voor de verandering in je cyclus gezorgd. En cycli kunnen nu eenmaal flink wisselen. Ik heb in die 15 rondes dat het dit keer duurde ook echt vanalles gezien, (licht) wisselende cycluslengte, ook als er eerst wat regelmaat in zat, wisselende luteale fase duur, wisselende menstruaties qua hevigheid en duur...