Toch verborgen reflux.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by esther1984, Apr 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@emy: dat doen ze bovenop hun eigen praktijk meestal.. in wisseldiensten ook

dus op de HAP weten ze wel wie er werkte die avond
    plus dat ze ook registreren wie er langs komt.. dus dat moet goedkomen :)

overigens.. ik kon er in het begin moeilijk aan wennen dat ze zo lekker stil was :)
    ging steeds kijken.. of alles wel goed ging :)
    maar natuurlijk ging het prima :)

2. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Meid, wat een fantastisch nieuws!!! Geniet van je kleine wonder.

3. EmyD

EmyD Niet meer actief

Dan zou ik er zeker naar informeren of dat jullie hem als huisarts kunnen krijgen, zeker als je zo'n goed gevoel bij hem hebt.
    Tijdje geleden zijn we ook naar de ha-post gemoeten, was ook een erg prettig arts. Maar al enigszins op leeftijd, dus niet meer echt logisch om over te stappen..;).

Hoe is het de rest van de dag gegaan met de kleine??

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    hoi allemaal, nou even weer een berichtje, en vele en harde krijsen is gelukkig van de baan. aan heeft aanzienelijk geen pijn meer, maar gisteren dacht ik dat we het gevonden hadden, in ieder geval de oorzaak van het krijsen wel, maar gisteren tegen de middag begon hij dus weer te huilen, iedere keer als hem dus weer op zijn bedje deed leggen, niet krijsen maar huilen dus, hij heeft wat hazeslaapjes gedaan, maar zodra dat hij wakker werd begon hij weer te huilen, het verschil is wel na zijn fles is hij dus wel even vrolijk, lacht en maakt geluidjes, maar dan begint hij weer wat te zeuren, wil hem an weer op zijn bedje leggen, maar slapen ho maar, gisteren avond huilde hij zo hard kreeg hem niet meer gesust, alles gedaan, maar niets hielp en het was wel een ander huiltje, en hij overstrekte zich niet, maar ik was op een gegeven moment zo'n 1 uur bezig met proberen hem te sussen, mijn vriend kwam thuis, en die hoorde het aan dus kwam naar boven, ik ben huilend het kamertje uit gelopen, en riep naar mijn vriend ik trek dis niet!!

mijn vriend heeft hem onder gedekt en is ook naar beneden gekomen, het is verschrikkelijk tegen mijn gevoel in om hem te laten huilen, maar gisteren kon het niet anders want hij was niet te troosten, tenminste wel iedere keer voor eventjes, tot dat hij na half uur ineens stil was, mijn vriend gaan kijken en hij sliep, ik was gisteren weer zo intens verdrietig, want ik dacht dat het maagzuur zijn grootste oorzaak van het huilen (krijsen) was, dus het was een grote teleurstelling, en het gekke is s'nach totaal geen probleem,alleen overdag, nu net weer de fles gegeven, eerst was ie weer stil en toen begon hij weer, het begint met een zeur gehuildje, en dan wordt het iedere keer wat krachtiger, uiteindelijk heb ik hem in de draagdoek gedaan en ben wat gaan lopen, en ja hij was stil en slaapt nu, zou het dat zijn wat hij wil dicht bij mij zijn?? en zou het misschien nog een bepaalde angst kunnen zijn, door de pijn die gehad heeft?? ik weet het niet, kan er ook niet achter komen waarom hij huild, het eneige verschil wat ik merk is dat het niet van de pijn is, in de draagdoek worst hij wel stil en ontspant zich dan ook, heb hem nu in de box gelegd, want ik kan hem geen 2 uur rond dragen, want om hem dan weer uit de draagdoek te moeten halen wordt hij zeker weer wakker.

o ja en heb ook de afspraak bij de osteopaat laten vervroegen voor deze donderdag.

5. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

Feb 26, 2009
    508
    0
    0
    heb t niet gevolgd... maaarrr: LANG LEVE ZANTAC!!!!

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Meid wat herkenbaar!

Hier heeft de zantac (en zijn dieetvoeding voor KMA) ook echt wonderen gedaan!

Ben erg blij voor je! En nu genieten!

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Fijn dat de Zantac heeft gewerkt en een bezoek aan een osteopaat kan nooit kwaad!
    Ben wel geinteresseerd in je bericht, want we lopen hier al 3 maanden te modderen met een krijsend kind en artsen die zeggen: "JA MEVROUW, BABY'S HUILEN NU EENMAAL!".......
    Omneo, bepaalde flessen, osteopaat,....het helpt allemaal wel iets, maar niet genoeg! En vandaag eindleijk een CB-arts die bevestigde dat het weleens verborgen reflux kon zijn....morgen dus naar de HA en hopen dat wij ook iets krijgen!

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Tuurlijk huilen babies.. Maar ik verbaas me nog steeds over hoe weinig babies eigenlijk in vergelijking met wat ik gewend was :)

weet ook nog erg goed dat ik binnenkwam op het cb.. 3 babies op rij en het was STIL
    ik was helemaal "in de war" :)

Share This Page