Heb nu al een klein weekje het gevoel dat ik ieder moment ongesteld ga worden, voel elke keer wat dan denk ik: nu ben ik het! Loop vervolgens voor de 1001e keer naar het toilet..................... en weer niks! Normaal gesproken heb ik van te voren bruinverlies, maar het is nu gewoon wit slijmachtig. Durf niet zo goed te testen, ben bang voor tereurstelling! Weet gewoon zeker dat ik ongsteld ga worden, beetje buikpijn en zere onderrug. Groetjes van een ongeduldige 10uss
lieverd het enige dat je kunt doen om er achter te komen of je ongi word=testen! Toen ik zwanger was had ik ook krampjes en dacht ik ook telkens dat ik ongi werd!Tot twee dagen voor nod want toen heb ik al getest! Probeer anders morgen ofzo te testen en als je van negatief uit gaat kan het alleen maar meevallen! succes meis
Ja daar heb je gelijk in! Moet zo nog boodschappen doen, ff kijken of ik me kan inhouden als ik langs het kruidvat fiets............
morgen ga ik testen (week na nod). ik lees zoveel over negatieve testen dat ik het mezelf niet wilde aandoen en heb ook echt anderhalve week gedacht dat de duivels ieder moment voor de deur zouden staan. Dit is mijn langste cyclus ooit, dus weet het nu niet meer zeker (wat die betreft)
Anneke82 ik zit normaal aardig regelmatig rond de 28/29/30 dagen, dus als je van 30 uitgaat ben ik nog niet zo veel overtijd. busybusy hoop dat het voor jou ook goed uitpakt!
hier nog zo`n iemand....heb gisteren getest maareh negatief..... ik hoop te weinig hcg maareh of weer een lange cyclus
hier het zelfde... en dan heb ik ook nog eens voor het eerst die ovu testen gebruikt dus dubbel spannend .. vind ik. heb helemaal nergens last van. alleen valt mij heel erg op dat mijn huis heeeel zacht is, ik heb altijd van die rode pukkeltjes op mijn bovenarmen en bovenbenen en die zijn helemaal weg..en ik had zaterdag en dat was 8 dagen na pos ovu test echt heeeel erge hoofdpijn net als wanneer ik ongi ben zondag ook nog en toen was het over... dus eigenlijk niks waar je wat uit kan halen... dinsdag een test gedaan en die was super negatief .. maar was die nou te vroeg gedaan of .. : : gewoon afwachten maar...
hahhahaha ik schrijf huiS ik bedoel natuurlijk huiD ach das ook n beetje een huis hahhahah domme sukkel! liefs wiesje
Denk dat ik toch maar even wacht tot na het weekend met testen, heb zo'n zeurderig gevoel in mijn onderrrug en dat betekend altijd maar 1 ding!
juist dat was ik ook van plan....maandag ochtend ofsjow hmm moet dan wel de test kopen...kijken of ik het vol hou om het niet eerder te testen...
ik heb vanmorgen getest maar was hartsikke negatief ik heb al een paar dage nvan die zingende buikpijn en denk elke keer dat mijn ongi komt ik heb de tampon test gedaan en daar zat wel bruin verlies op maar betekent dat nou dta wel ongi wordt ach ik weet het ook niet meer
Ja, ik denk ook als ik hem in huis zo hebben dat ik me niet kan inhouden! Ik ga er nog even over nadenken....... Heb normaal gesproken ook van die zere (.)(.) voor mijn ongi, nu alleen mege gevoelige/zere tepels......... ook zo vreemd.
ja ik had daar ook last van eergisteren, maar nu..umm nope voel me prima! nergens last van.... ook geen bruinverlies of meer slijm ofzo.. vreemd allemaal.
Veel succes meiden met testen als jullie dat nog gaan doen vandaag. ik ga nog ff liggen. kon vannacht de slaap niet vatten en heb maar 2 uur geslapen.