Pfff nu heb ik het even moeilijk. Wachten duurt lang, mezelf voorgenomen ditmaal te wachten met testen tot een week overtijd. Vandaag vrij, dus tijd om eindeljk (na de verhuizing) eens de paperassen op te ruimen en in mappen te doen of weg te doen in de papiercontainer, vind ik achterin nog twee nieuwe zwangerschapstesten. Pfff nu wordt het wachten erg moelijk. Moet naar de wc dus zou ik testen, toch wachten (tot iig na mn NOD) of toch wachten tot een week overtijd? Tja vragen jullie je zeker af, waarom zo moeilijk doen? Wat een zeur zal je denken... Maar t zit zo... Ik heb 3 keer eerder getest dit en vorig jaar en toen had ik ook een positieve test rond mn NOD, een goeie week later alsnog een mk. Dus dit is de reden dat ik een week wil wachten tot ik overtijd ben. Pfff weet t even niet meer hihihii...
Je hebt er niks aan om nu al te testen. Als je negatief test, kan het nog te vroeg zijn en ben je misschien wel helemaal teleurgesteld om niks. Als je positief test, kan je ook nog gewoon ongesteld worden, aangezien veel zwangerschappen nog vóór je nod mis gaan. Nog lekker even wachten dus!
en sta je nog met je benen gekruist je plas op te houden omdat je het nog niet weet wat te doen of............
Ik zou gewoon afwachten tot sowieso je nod. Voor hetzelfde geld test je nu positief en word je alsnog ongesteld aangezien veel zwangerschappen nog voor je nod misgaan..
Ik zou wachten (zegt ze stoer na net zelf een test gedaan te hebben en die was natuurlijk nega, kan mezelf wel voor me kop slaan) tot je nod hoe moeilijk het ook is die 3 dagen red je ook nog wel...
Testen teruggooien achter in de kast en gaan plassen Hoop dat je inmiddels al gewoon geplast hebt hahah
ik ben ook zo eigenwijs geweest vandaag en natuurlijk hardstikke negatief en ja dan baal je extra hard. beter wachten tot na NOD....heb me de vorige ronden steeds heel goed weten in te houden, maar had nu zoveel kwaaltjes.
Hoi allemaal, we kregen onverwachts visite, heb inderdaad al geplast! Hahahaha, maar nee niet getest. Ik probeer vol te houden tot een week overtijd... 01-01-10 is mn NOD, maar hoop (pff hoor wie het zegt) te kunnen wachten tot 08-01-10.
Je merkt het wel Starlady; 't Is heel herkenbaar. En we zeggen allemaal heel wijs: wacht nog maar even. Maar ondertussen... haha. Succes meid!
Ik zou echt niet kunnen wachten tot nog een week na mijn NOD dag. Zou gek worden als ik maar niet ongi zou worden. PS: Ik had 4 dagen voor mijn NOD met de digitale positief getest dus hier ook een ongeduldje hoor.