Zwanger!!! Daar lig ik dan wakker in bed nog na te stuiteren van gisteren. De test was positief!! Ons zoontje is vorig jaar juli geboren en ondanks pcos toen na veel proberen net voor traject zelf zwanger. Deze keer maar op tijd beginnen voor guppie twee. Wilde het eerst even zelf proberen ondanks dat de gynaecoloog had gezegd dat ik echt niet nog een keer zelf zwanger zou worden. Na een maand al gelukt, zo trots op mijn lichaam. Zo blij maar ook weer een onzekere tijd, bij mijn zoontje had ik zwangerschapsdiabetes dus ik zal nu eerder onder controle komen en moeten gaan prikken. Maar het is het allemaal waard. Ik wil het al aan iedereen vertellen maar mijn man nog niet, dus nu geduldig wachten. Bij zes weken gaan we het vertellen aan de opa's en oma's pffff duurt nog lang haha Ik heb veel baat bij het hormoonbalans dieet. Ik geloof dat het helpt bij mijn pcos. Nou toch nog maar even proberen te slapen
Gefeliciteerd! En fijn he dat je lichaam het toch zelf kan?! (hier zelfde soort verhaal, PCOS, 1e kind wel traject, 2e kind super spontaan en derde totaal onverwachts haha) Geniet van je zwangerschap!