Waar gaat mijn speelgoed heen als ik...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door teigetje1, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    *Het achter het bed gooi???
    *Het achter de bank of over de rand gooi???
    *Het over de rand van de box gooi???
    Sinds een tijdje heeft madam van ruim 11 maanden weer iets nieuws uitgevonden. Als ze bij ons op bed is, of op de bank zit of in de box, dan gooit ze alle speelgoed over de rand en gaat dan kijken waar het gebleven is. Het is zo'n grappig en stom gezicht. Het liefst vliegt ze zelf achter haar speelgoed aan. Ik zeg steeds nee, want ik moet weer onder het bed kruipen enzo, maar ja, dat snapt madam natuurlijk niet en gaat vrolijk verder ;). (ze gooit er niet mee, alleen dat effect van over de rand schijnt ze geweldig te vinden)
    Hebben jullie kindjes dat ook, dat ze alle speelgoed over randen gaan gooien.

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Yep, hier ook zo'n gooiertje. En het is natuurlijk hilarisch als je ook nog iemand hebt die het iedere keer voor je opraapt (papa of mama dus).
    Hier gaat het dus ook uit de box, uit bed, van de bank af. En het is ook heel leuk om te horen hoe bv de blokjes op de vloer kletteren, hoe harder het geluid des te leuker het is.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heerlijk!! Ben blij dat ik die tijd gehad heb :D (steekt kop in het zand dat die er ook weer aankomt :p )

Nu is de fase hoeveel rotzooi kan ik in 5 min maken :D ook leuk, ze verzinnen steeds iets nieuws, toch leuk die kids :D

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oh ja! Luca deed dat ook. Ik was het alweer vergeten. Zat hij in zijn kinderstoel en hop.. daar ging weer een bord. Hij deed het ook om te horen wat voor geluid iets maakt. Een bord klinkt anders dan een vork. En ja wat past tussen de spijlen van de box door en wat niet? en waar gaat het dan heen, en kan je iets dat door de spijlen heen zit ook weer terugpakken? Leuk he die kleine onderzoekertjes!
    Maar ik was op eeng egeven moment wel wat dingen kwijt... Die lagen dus achter de box!

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik had van de week mijn handtas naast de box gezet, blijkbaar stak er een kassabon uit dat had ik niet gezien. Mijn dochter wel en die zat vrolijk met dat bonnetje in de box te spelen :D

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Echt geweldig ja die kleine onderzoekers. Alleen voor mama vervelender omdat ik met mijn dikke buik onder het bed kan kruipen ;), en als ik weer overeind kom ligt madam helemaal dubbel en begint ze opnieuw (eigenwijsje).

7. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ook erg leuk, speelgoed boven door de spijlen bij de trap laten vallen en kijken hoe het de trap afstuitert :D

8. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Oh ja! Hier ook het geval.
    Ze laat van alles vallen over de rand van de bank, of uit bed.
    Dat is meestal voor ons het teken dat ze wakker is, het eerste wat ze doet is haar speen eruit gooien gevolgd door de knuffels :D

9. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Hahaha, hier doet Nilo dat boven als de traphekjes dicht zijn;). Zoveel mogelijk spullen uit z'n kamertje halen en dan over het traphekje naar beneden gooien ... en dan vervolgens zichzelf als een dramakoning gillend op de grond laten vallen, omdat hij er niet meer bij kan ... Kortom hint: mama ga me spullen eens halen:D

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Herkenbaar! Mijn zoontje vond (en vindt het soms nog) ook mooi om te horen hoe verschillende dingen een verschillend geluid maken op verschillende ondergronden

Deel Deze Pagina