Eergister flinke steken gehad in mn buik(innesteling?) En simds vannacht wat misselijk en vanochtend overgeven en veel kokhalzen. Mocht het eergister een innestelling zijn geweest,is het dan al mogelijo om nu misselijk te zijn? Zit nu op cyclusdag 29, heb deze maand mn eisprong wel wat later gehad(gevonden door middel van ovulatietesten) Heeft het al zin om er een testje aan te wagen?
Het hormoon HCG zorgt ervoor dat je misselijk wordt en dat maak je, mocht je zwanger zijn, nu nog niet in de hoeveelheden aan dat je er klachten van kan krijgen. Dat feit gezegd te hebben, ik moet bekennen dat ik allang voor mijn positieve test echt een week lang heel erg misselijk ben geweest! Een test heeft nu echt nog geen zin. Gewoon wachten tot 14dpo, dan heb je meer zekerheid! Nu gaat een test toch nog niet reageren op de minimale hoeveelheid HCG in je urine.
Vanaf innesteling maak je HCG aan. Om misselijk te zijn en zelfs te moeten kokhalzen zou je al dusdanig veel HCG aan moeten maken dat een test op zijn minst lichtpostief zou moeten zijn. Dus ja, je zou een testje kunnen wagen. Wanneer was je ovulatietest postief? Op welke cyclusdag? Hoeveel dagen na eisprong zit je nu? EDIT: 2 DAGEN GELEDEN ZAT JE NOG OP 4 DPO? Dus nu op slechts 6 DPO? Dat is veel en veel en veel te vroeg voor een zwangerschapstest danwel symptomen. Wacht dan liever nog een week af met testen. Hoop voor je dat het raak is, aangezien je ook al vrij lang bezig bent....
Dit wilde ik ook zeggen. Als je misselijkheid inderdaad van HCG komt, dan moet t te zien zijn op een test.
24 maart was je ovu positief. Uiterlijk 26 maart was dus je eisprong en dan zit je mogelijks zelfs pas op 5 dpo. Dat is echt onmogelijk om op 3 dpo al een innesteling te hebben en zeker ook om daar al klachten van hcg van te hebben. Aangezien je ook een paar dagen warmer bent/het warmer hebt, denk ik dat je klachten te wijten zijn aan een licht griepje. Van hcg kan het echt onmogelijk zijn helaas. Ik zou nog minimaal 5 dagen afwachten en dan een test doen. Succes!