Toch weer alleen...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door D1981, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D1981

D1981 Lid

1 jul 2007
    26
    0
    0
    Aan het begin van de zwangerschap ben ik verlaten door mijn vriend ("of baby weg, of ik weg"). Toen ik er voor gekozen had voor mijn baby te gaan trok hij langzaam maar zeker bij. We hebben een paar leuke maanden gehad. Ik was niet erg tevreden over zijn betrokkenheid bij de zwangerschap, maar trok me heel erg op aan de momenten dat hij wel goed voor me was.
    Nu blijkt hij te zijn vreemdgegaan... dat is het zoveelste in een rij van streken van hem, maar ik ben vergevingsgezind... Hij is nu bij mij weggegaan om de manier waarop ik erachter ben gekomen! (Ik heb zijn sms-jes doorgespit, en ik had natuurlijk van zijn "privé-zaken" af moeten blijven).
    Ik voel me nu zoooo alleen....

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieverd, je bent niet ECHT alleen. helaas zijn er heel veel vrouwen met de zelfde k*tsituatie. ik kom er zat tegen bij aalleenmaarzwanger.nl

hopelijk lucht het een beetje op als je je verhaal hier kwijt kan. de liefde voor je kindje maakt straks hopelijk een hoop goed

3. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    aah meissie
    is allemaal heel vervelend en je zult er moeilijk krijgen maar dit is beter voor je zelf en voor je kleine!
    je kunt er misschien nu bter achter komen dan dat je strx met je kleine en al bj hem bent!
    toch?

ik weet hoe je je voelt..! heb je fam en vrienden?ga gewon leuke dingen doen.okal is het moeilijk..

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heel veel sterkte! Het is nu echt heel vervelend, maar je kan hem beter kwijt dan rijk zijn. Jij verdient veel beter!

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik weet precies hoe je je voelt. T is idd rot maar uiteindelijk (dat houd ik mezelf voor) is het alleen maar beter. Wat is het ergste dat je je kan overkomen als je niet meer aan zo'n "man" hangt..nix..het kan juist alleen maar beter worden! En dat je van zn "privé-zaken" af hebt te blijven..hmm weet niet, als hij je niet het gevoel had gegeven dat er iets niet goed zat dan had je het waarschijnlijk niet eens in je hoofd gehaald. Ik heb dat nl ook gedaan, en heb er geen moment spijt van. Sommigen zien dat als asociaal ik zie het als het "recht in eigen handen" nemen. ;)

Liefs Jessy

6. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    jessy 77
    ben het helemaal met je eens!
    eerst ist moeilijk maar later denk je en dan heb je misschien een leuke vent weer en dan kun je lekker met je gezinnetje genieten!
    en we zijn nog jong
    hihi

7. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey d1981

ik zit in een gelijk aardige situatie. met het enige verschil dat ons kindje wel gewenst was.

ook ik heb het moeten ondekken, door in zijn gsm te moeten kijken.
    leuk is anders natuurlijk.

uiteindelijk is het het beste dat je voor je kindje gaat. (mijn mening natuurlijk)

die liefde heb je voor het leven. je was (denk ik toch) gelukkig voor dat je hem kende. je zal ook opnieuw gelukkig worden eens de ergste pijn weg is.

8. 4days

4days Niet meer actief

Wat een ENORME eikel zeg!
    Maar je kunt eigenlijk maar blij zijn dat hij weg is...zo zal het wel niet voelen... Maar iemand die zo met je gevoelens om gaat, en die je zo bezeikt...die blijft het ook doen. Een leven met zo iemand is een leven vol onzekerheid, machteloosheid en verdriet. Er zijn genoeg leuke mannen die wel lieve papa's zijn! :D
    Groetjes Cossy

9. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    :cry: ohhh wat erg voor jou...veel sterkte!
    :cry:

Deel Deze Pagina