zoveel pijn in onderrug,

Discussion in 'Zwanger worden' started by wishtobe, Aug 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik weet even niet waar ik dit moet plaatsen op dit forum. Dus in de hoop dat het hier goed staat schrijf ik even mijn verhaal.

Na een lange tijd proberen zijn wij in de medische molen terecht gekomen. Sinds de eerste keer puregon spuiten begonnen de problemen. Nou ja, niet in de cyclussen die gestimuleerd werden maar wel in de normale cyclus.

Voor de MMM had ik een perfecte cyclus van 30dagen, nooit menstruatiepijn of iets gehad. Sinds de MMM heb ik in elke normale cyclus vanaf NOD zoveel last van mijn rug dat ik niet meer kan lopen. Zak dan gewoon door de rug. De pijn straalt geheel door tot de knieƫn.
    Op dag 30 heb ik dan minimaal bruinverlies en de pijnscheuten beginnen. Een week later rond dag 37/40 wordt ik dan heftig ongesteld en de pijn is dan in 1x over.

Wie herkent dit? De gynaecoloog wuift het weg met de woorden 'het zal wel niets ergs zijn'. Dat ik in rust maanden of in de vakantieperiode van de kliniek steeds een week mis op het werk vind ik wel erg. Ben ook bang dat het blijvende schade heeft.....

Help?!

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Beter bij vruchtbaarheidsbehandelingsn kunnen plaatsen maar ik had met hormonen ook meer last van pijn krampen na ei (en inseminatie) werd ook afgedaan als normaal door de hormonen en inspuitingen.
    Maar zo extreem heb ik het niet gehad. Gewoon een tweede arta raadplegen hoor!

3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Bedankt voor je reactie meissie1001

Share This Page