Toch weer een vroege miskraam 2 de keer

Discussie in 'Miskraam' gestart door -, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi hier ben ik weer, helaas weer een vroege miskraam gehad.
    Wat doet dat toch zeer zwanger raken is geen probleem maar het zwanger blijven wel vrees ik. Het is niet anders. Moeilijk en de tranen staan me nader, maar ja. We gaan door naar de volgende ronde.
    Ik ga donderdag naa mijn eigen GYNo en vragen om onderzoeken.
    Bedankt jennie72 :cry:

2. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Heel veel sterkte!

Ik weet wat je doormaakt

lieve groeten
    miesje

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goh meissie,

Heel veel sterkte...dikke digi knuf
    Silla

4. Niet meer actief

Bedankt Silla hoe gaat het met jou? wat doet dat toch een zeer.
    :cry: :cry: de tranen lopen over mijn wangen nu.
    jennie72 :(

5. Niet meer actief

Meis eens komt het goed.

ik heb nog nooit van iemand gehoord die veel mk-en gehad heeft en uiteindelijk geen kindje.

Ik weet wat je voelt, maar ga ervoor!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Meis,

Met mij gaat het goed hoor, ik merk wel dat ik nog GIGA in een rouwproces zit. Ik heb ook het boek " Omgaan met een miskraam" een heel goed boek. En daar staat ook het rouwproces in beschreven. En ik ben blij dat ik daardoor toch een beetje "bevestiging" krijg voor de gevoelens die ik heb...
    Ik kan me zooo goed voorstellen hoe je je voelt...echter wilde de de gyn bij mij nog geen onderzoeken doen?! Tsssssssk maarja daarin tegen heb ik ook nog niets van mijn HA gehoord (ik had het vruchtje ~ weer ~ opgevangen) maare telkens als ik haar tijdens het tel.spreekuur, is ze of ingesprek of ze nemen niet op! En gezien ik het tijdens mijn werk allemaal moet doen schiet het er nog wel eens bij in....dussss...

Maar goed lady, laat de tranen lekker gaan...en we zijn er voor je meis!

7. esther75

esther75 Lid

14 jul 2006
    91
    0
    0
    juf
    Veel sterkte!

8. Niet meer actief

Silla je kan na 2 mk-en een chromosomenonderzoek aanvragen hoor.

Na 3 mk-en gaan ze pas meerdere onderzoeken doen.

9. Niet meer actief

Hoi janne en SIlla liep toch al bij een gyno dus vandaar dat ze dat bij mij wel al doen. Maar is overral anders. Bedankt he jennie72

10. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Ach Meissie,

Wat erg, wat zul je je beroerd voelen! Kan me voorstellen dat je verder wilt onderzoeken.
    Heel veel sterkte!

11. Niet meer actief

Bij jouw zullen ze dan misschien idd een chrom-onderzoek doen, maar ik denk wel dat je het moet vragen. Vaak komen artsen er niet uitzichzelf mee.
    Helaas.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Veel sterkte! Hou moed, het zal echt een keer goed gaan!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey meis heeel veel sterkte hoor weet net als silla hoe je je voelt nu.
    OOK 2 keer meegemaakt.
    Mogen vrijdag naar de gyn voor wat onderzoeken enzo.
    Ben benieuwd wat hij me gaat vertellen.
    Maar ik wil je zeggen doe het ff rustig aan en huil maar eens heeeeeeel lekker uit want zelfs ik en silla denk ik ook wel hebben dat nog

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oja ja hoor !
    Afgelopen zaterdag (laat in de middag) was mijn emotiepijl weer zo giga hoog dat ik de auto gepakt hebt, naar de duinen gereden ben en ff heerlijk heb gewandeld, daarna een strandwandeling gemaakt. Het stormde enorm op het strand dus ik heb lekker ff hard kunnen janken zonder dat iemand dat door heeft gehad ;)
    Heerlijk ff helemaal alleen uitwaaien en je emo. laten gaan....
    (Kan het iedereen aanraden)

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Bah, wat erg dat je hier weer terecht bent gekomen. Ik had nog wel zo'n goede hoop voor je.

Heel veel sterkte voor jou en je vriend/man met het verwerken!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Lieve Jennie, volgens mij heb je ook een tijdje bij de juli-mama's gekletst? Ik vind het heel erg voor je. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve heel, heel veel sterkte!

17. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    soms is het echt ontmoedigend heh allemaal, maar weet je doordat ik hier mijn verhaal kan doen lucht het soms wel op, je kan gelukkig hier gewoon je ei kwijt en er staan zoveel dames hier achter je..
    dat geeft gelukkig een lekker gevoel...

we moeten geduld hebben met zwanger worden...maar soms wordt je er gewoon gek van...en wil je alles ontlopen, maar houdt moed...
    wij zijn natuurlijke moeders...en kunnen alles aan..
    samen slaan we er door heen...het komt goed! ;)

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ach jenny

toch niet verwacht je hier weer te zien.
    ik was zo blij voor je.

sterkte en... al denk je nu misschien van niet er is ook een engeltje voor jou in het verschiet.

liefs irisje

19. Niet meer actief

Hai Irisje bedankt he. Ik weet het even niet meer. Ik ga Donderdag naar mijn eigen Gyno want de kans bestaat dta ik toch een curratage moet ondergaan want blijf flink vloeien op dit moment. We zien het wel. En dat kindje komt er echt wel want het zit in mijn hart. Dat engeltje. :(
    Ik weet het ook wel maar is wel moeilijk allemaal wat kan het leven toch hard zijn he, ik ga niet voorbij de 5 weken. Maar de volgende keer wel dat weet ik zeker. Ik ben wel vruchtbaar maar het moet wel blijven zitten en dat is het moeilijkste. Maar het komt goed dat weet ik zeker. ;)
    jennie72

20. Niet meer actief

Hoi ik blijf maar oud bloed verliezen schiet niet op. Wezouden graag opnieuw beginnen maar dat gaat zo niet he. Is dit normaal?
    bedankt jennie72 :rolleyes:

Deel Deze Pagina