hoi jenny volgens mij is oud bloed toch een beter teken dan nieuw bloed omdat de baarmoeder wonden toch aan het genezen zijn en met rood bloed betekend het dat de adertjes open blijven staan en niet dichtgaan. hoelang bloed je al en wanneer ga je naar de gyn? groetjes irisje
Hoi bloed sinds vorige week zaterdag, irisje. dus morgen weer naar de gyno toe en afwachten maar weer he bedankt. jennie72
Jennie wat lees ik nu weer! Nee toch! Ik zag het nu pas, kom bijna niet meer op de site.... Heel veel sterkte! Dikke knuffel van An
Dag AH das lang geleden. Ja ik weet het lag niet in de planning maar ja het is niet anders. Ik zit er vandaag wel doorheen. maar das logisch. We zien het morgen wel weer hoe is het met jou? gaat het een beetje? Ik hoop voor je dat het ook goed komt bedankt he jennie72
He Jennie, verdorie zit je alweer aan de "foute" kant van het forum. Hoe was het vandaag bij de gyn ? Veel sterkte !
Jennie, ik wil je heel veel sterkte wensen en inderdaad,als de behoefte er is,lekker uithuilen doet me ook deugd, sterkte flyke
Hoi bedankt he meiden ben vandaag niet zo veel wijzer geworden helaas We moeten het zelf blijven proberen tot Februarie en dan de MM in. Mijn cyclus komt al weer op gang is gewoon weer een hele vroege miskraam geworden helaas. jennie72
wat ik je in ieder geval wil aanraden meid om het de volgende keer even wat langer aan te kijken want als je je eigen cyclus terug kijkt vanaf april tot oktober is die best wel onregelmatig.... Gestopt met de pil 1e keer ongesteld op 12 April 12 April > 16 Mei = 33 Dgn. 16 Mei > 19 Juni = 34 Dgn. 19 Juni > 19 Juli = 30 Dgn. 19 Juli > 26 Aug = 38 Dgn. 26 Aug > 29 Sept = 34 Dgn. 29 Sept > 4 Nov. = 37 Dgn. Aan je banner te lezen ga jij uit van een cyclus van 30 Dgn. maar als je nu bovenstaande ziet en zelf rekent kun je beter je cyclusbanner aanpassen zowel voor jezelf dat je duidelijkheid hebt in je eigen cyclus danwel in het feit dat jij straks de volgende ronde weer denkt overtijd te zijn en je weer een klap krijgt omdat je na "4-8 Dgn. overtijd" te zijn "gewoon"ongesteld wordt. Ze adviseren je altijd uit te gaan van de langste cyclus van de afgelopen 6 mnd. en dat is in jouw geval 38 Dgn. Wens je in ieder geval heel veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn bij je meid. liefs smoekie
Hoi Smoek sorry heb jij dat bijgehouden of zo? van mij? dat klopt niet hoor ik heb ook cyclussen gehad van 28 dagen. Dat weet ik zeker. Nou ja maakt niet uit de gyno dacht toch ook aan een vroege miskraam dus ik weet het zelf nu ook niet meer. Ik houd er meer op want dit niet fijn meer. jennie72
eh ja eerlijk gezeg wel ja, er stond mij bij dat ik toen eens las dat je ergens schreef en dat je cyclus langer was dan je dacht, en toen ben ik jouw antwoorden eens na gaan lezen en aan de hand van jouw eigen antwoorden (wanneer je ongesteld bent geworden vanaf april tm nov.) heb ik de datums erbij vermeld zodat het voor jezelf misschien wat makkelijker is om na te gaan hoe en wat.... misschien dat het in je belevenis wat korter lijkt? maar als je je eigen antwoorden terug zal lezen zul je zien dat je cyclussen zijn zoals ik ze hierboven voor je heb opgeschreven. Dus als ik jou was zou ik om telleurstelling te voorkomen wachten tot na 37 - 38 Dgn meid, dat bespaart je in ieder geval een hoop teleurstelling meis. heel veel succes
Hoi Smoek ja dat was ik toch wel van plan Nou ja maakt ook niet uit, vind het wel erg maar goed dat doet er niet toe. EN ja het lijkt op onregelmatigheid in mijn cyclussen. En das balen. Late eisprong ook vervelend. Ik val je niet aan begrijp me niet verkeerd ben al bijna niet op de site te vinden meer. Ik wil me zelf beschermen n.m. Is al erg genoeg.. allemaal. groeten jennie72
Goed van je meid, ik hoop in ieder geval voor je en dat je het idd vol kan houden om niet te snel te testen (ook ik heb daar nog wel eens moeite mee dus begrijp het heel goed, mijn geduld is ook niet je van het) en tja uit eigen ervaring weet ik dat het jammer genoeg niet altijd loopt, zoals we zouden willen, ik weet in ieder geval (ben inmiddels 10 mnd bezig) dat ik zwanger kan worden want volgens de gyn heb ik in september wel een bevrucht eitje gehad maar is dat niet helemaal goed verlopen dus dat is voor mij al een positief iets..hoop dat jij ook zo kunt denken dat geeft je in ieder geval (mij tenminste) een veel lekkerder gevoel .. Als jij al die tijd uit bent gegaan van cyclussen van 28-30 dgn is het ook niet zo vreemd dat je dan ontzettend teleurgesteld bent meid dat geeft je toch iedere keer weer een klap. Hoop in ieder geval voor je dat het je lukt jezelf een beetje te beschermen en je pas na 37-38 dgn verder kijkt (dan zou je nod zo rond de 11 Dec. ipv 2 Dec.) want het zou toch klote zijn te denken dat je een mk hebt gehad terwijl dit helemaal niet zo zou zijn maar dat het je gewoneongesteldheid is.. Trouwens wat zeg ik jij wordt volgende maand helemaal niet meer ongesteld .