Zwanger of niet???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angel88, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel88

angel88 Lid

12 apr 2011
    37
    0
    0
    Helpende
    Nederland
    Hallo verloskundigen,

Ik heb hier totaal geen verstand van omdat ik hier nooit mee bezig ben geweest,maar wil toch even iets delen met jullie.

Ongeveer 3 a 4 weken geleden kreeg ik allerlei kwaaltjes zoals bruin-verlies,grotere zwaardere borsten,veel bruine vlekjes op de gekste plaatsen,erg moe,veel dorst,voortdurende pijn in de onderbuik etc.

Een week geleden heb ik mijn menstruatie gekregen,of ja een bloeding weet niet of het wel een menstruatie was.Het was zeer en zeer lichter dan normaal,2 dagen korter dan normaal en helerrood.

Na mijn menstruatie,dus 3 dagen geleden,heb ik ontzettende pijn in mijn onderbuik,heel erg hard en vooral aan de linker kant,het straalt ook uit naar mijn zij af en toe. Als ik moet bukken of als ik lang gezeten heb doet het echt pijn.

Is dit een typische kwaal of is het een andere oorzaak?
    Heb namelijk al genoeg testen gedaan en waren allemaal negatief,zelfs op de 2e dag van mijn menstruatie of wat het dan ook was.
    Weet ook niet of het wel zo is en van wanneer het is..

Hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven....

Groetjes

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Angel88.

Als de testen nu nog steeds negatief aangeven. Denk ik eerder aan een menstruatie dan aan een zwangerschap.
    Soms houd je lichaam je wel eens flink voor de gek. Krijg je zwangerschapskwalen terwijl je niet zwanger bent. Waarom? Is onbekend.

Hou je cyclus in de gaten en kijk wat je volgende menstruatie gaat doen.
    Is deze weer zo weinig dan anders ga dan eens naar de huisarts en laat je HCG bepalen.
    Ben je pas gestopt met anticonceptie? Is dat het geval kan het van het ontpillen zijn.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina