nu weet ik dat je kv niet met bv moet vergelijken maar als ik lees dat veel kindjes al 200cc kv drinken dan ga ik twijfelen.. dochter is bijna 4 mnd, groeit volgens mij goed, lijkt redelijk tevreden, komt nog voor een nacht voeding en drinkt totaal 6 x ong 120cc... meer krijgt ze ook niet op.. is dat genoeg dan? voor mn gevoel en geruststelling zou ze meer moeten drinken maar zoveel kolf ik ook echt niet. ben al blij als ik per kolf beurt ook echt die 120 cc haal... twijfel nu eigenlijk of ik dit wel moet posten, stel me vast weer aan.. vind bv gewoon zn natte vinger werk.. iets waar ik te weinig controle over heb en wat niet perfect volgens een lijn gaat, en daar heb ik als controle freak moeite mee.. maar vind het geven van bv wel heeeeerlijk!
Is echt prima hoor! Aan de borst drinkt ze waarschijnlijk ook een stuk effectiever dan jij ooit kan kolven, dus mogelijk dan iets meer dan 120cc. Mijn dochter dronk met 6 mnd ook nog flesjes van max 120cc.
Mijn zoontje is 8 maanden. Ik kolf per keer 150 ml. Dat is dan ook wat ik geef. Als ik er weer ben, mag hij "live" weer bijdrinken, maar dat valt ook wel mee. Wel komt hij nog twee keer s nachts. Lijkt me dus normaal hoor!
Is helemaal prima! Bv kindjes drinken sowieso niet van die grote hoeveelheden. En aan de borst drinkt ze altijd effectiever en meer. Kijk naar je kind, niet naar de hoeveelheden! scheelt echt veel stress
Fv kindjes krijgen vaak ook minder vaak drinken. Dus 200 in 4 of 5 keer is anders dan 120 met 6 keer. Mijn manneke drinkt per keer maar 100. Hij wil per keer niet meer, maar komt soms al na 1,5 uur weer, soms na 4 uur. Jij hebt ook niet altijd evenveel honger, een baby ook niet.
thanks lady's, dit had ik toch even nodig om te horen. ik het zo graag goed doen uiteraard. op live dagen komt ze vaak vaker idd. en kan dan heerlijk genieten van extra lang en lui lurken dan gaan we zo lekker verder!
Hier ook een kindje dat niet meer dan 120 cc borstvoeding uit een flesje drinkt... Behalve dan bij papa... Ik kom altijd thuis en dan heeft hij in blinde paniek 210 gegeven omdat hij dacht dat ze nog honger had . Bij mij en anderen gebeurt dan nu nooit... Maar wellicht dat ze bij hem lekker wil snacken ofzo. Anyway... wat betreft de hoeveelheid is het dus volstrekt normaal.