Mijn zus haar 2de naam is Alexia en ik ken een Alexia die is wel aardig dus ik heb er wel goede associaties bij
Mooie naam, eerste gedachte naar naar de prinses. Mijn dochter heet A.lexis. Vind ik mooier en aparter.
Prachtig.. ik had hem hier ook al op het lijstje staan bij m'n oudste. Maar m'n man vond het niets helaas. Oja: Enig minpunt: Afgekort - als tiener - zal het al snel Alex worden, en dat vind ik niet mooi.
Prinses Alexia, dus zou dan denken dan dat jullie in ieder geval koninklijk gezind waren en netjes zijn. Dat is de eerste associatie dan hè?!
Ik vind het een hele mooie naam maar ik vind ook Alexis nog mooier. Ik denk ook meteen aan de prinses
Ik vind het een hele mooie naam. Net zoals Alexis! En ik vind Lexie of Alix/Alyx een hele leuke afkorting.
Niet mijn smaak. Ik denk direct aan het prinsesje en aan Wassenaar, hockey en studentenverenigingen als Minerva.
niet echt mijn smaak..denk ook gelijk aan t koningshuis enz Alexis Of Alexandra ook niet echt mijn ding maar dan zou ik gaan voor Alexis
In mijn ogen niet erg. Ik vind dat zelfs stoer een meisje dat alex of sam ofzo genoemd wordt. Vind het ook een mooie naam, maar neef heet alex en ik doe niet aan vernoemen