toch weer game over!!!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Jul 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Nou je raad het al ik ben gewoon weer gewoon ongie geworden. :cry: :( :( :( ik begrijp er niets meer van.En probeer er ook niets meer van te begrijpen. Ik hoop dat jullie snel zwanger worden ik ben het in iedergeval niet!! :( ik moet het me zelf wel nageven ik heb wel een mooie cuclus steeds 30 dagen. :cry: je raakt er aan gewend op den duur maar echt fijn is het niet. Ik denk dat ik maar even een time out ga nemen,want zo word het niets. Ik baal en ben vreselijk verdrietig. :cry:
    Sorry moest het even kwijt we hebben op het juiste moment geklust tijdens en na de eisprong maar nee nog niks. :rolleyes:
    groeten jennie72 ik zal weing online zijn voorlopig ben het een beetje beu!

2. Wat vervelend dat je niet zwanger bent meis.

Maar wat ik even wilde vragen: je zegt op het juiste moment geklust, tijdens en na de eisprong. Dat is toch niet het juiste moment? Dat is juist voor en tijdens de eisprong. Kijk maar even bij de info bovenaan de topic lijst: 'we klussen al jaren verkeerd'.

Liefs Daphne

3. Niet meer actief

Hai ach ja dat is ook zo je hebt gelijk. Maar voel mijn eisprong wel dus de volgende keer maar ervoor klussen. We gaan weer een volgende ronde in ronde 6 alweer. :cry: dit is niet fijn meer. Teleurstelling weer.
    groeten jennie72

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    balen meid, sterkte met je ongi en hopelijk komt de pendel van Sonja uit

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He Jenny, wat balen meis.... :cry:

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    sterkte meid weet hoe het voelt..deze week begon ook zo klote voor mij... Geloof me over paar dagen voel je je alweer stukken beter!

Dan zie je de klusperiode weer dichter bij komen en dan zie je weer een nieuwe kans liggen!

Onze tijd komt ook!!

liefs nina

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    balen meid! Ik voel me op het moment net zo! Nog niet ongie, vrijdag mijn NOD, maar heel fout stiekum al negatief getest...grrr... Meid doe rustig aan, en misschien is een time out wel goed voor je!

8. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    He meis wat klote voor je!

6e ronde is balen, maar volgens je pendel gaat het in augustus gebeuren.
    Ik zou het dus niet zomaar opgeven.

Veel sterkte!

9. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ken het gevoel. Ben gisteravond ook ongi geworden... eerste maand dat ik getempt heb.. goede moment geklust en toch weer niet raak... ik ga nu ronde 8 in... Hou moed hoor meis! Ook voor ons zal het een keer raak zijn. Daar ben ik van overtuigd!!

KNUF!!

10. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Kop op dreamy, keep it cool ( al valt dat niet altijd mee).

11. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks jingels ;)

12. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi dreamy,

wij gaan ook ronde 8 in....hoop dat het voor ons allebei een goede maand wordt...
    ik was ook erg gerusgesteld door de verloskundige hier dat we echt niet raar zijn of ongerust moeten zijn over 7 rondes!!!!! Schijnt echt normaal te zijn....

liefs nina

13. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    uhhhhhhhhhhh jennie pffff ( hitte he) zelfs mijn ogen hebben er last van

14. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    en dreamy ook, moet deze blz gewoon 3x lezen voordat ik eigenlijk weet wat er staat... tja

15. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Jennie,

Kop op meid, ik heb er meer dan een jaar op moeten wachten. En er zijn veel meiden die er nog langer op moet wachten. Jullie tijd komt echt wel hoor!!!!!
    Ik heb overigens niet getempt om te weten wanneer ik moest klussen, meer om te weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Heb me niet echt super druk gemaakt om mijn vruchtbare periodes. Maak mezelf daar namelijk helemaal gek mee.

Sterkte en gewoon doorgaan op jouw tempo

Groetjes Daphne

16. Niet meer actief

Hai dames nina en dreamy Daphne,bedankt voor jullie steun betekend veel voor mij ook al zijn jullie volslage vreemden voor mij ;)
    het is geoon niet eerlijk het is net ofdat het ons niet gegund word. :(
    je verliest soms wel eens de moed en hoop. Het zit niet in onze famillie altijd snel zwanger maar ja ben gewoon bang dat het nooit gaat lukken :( :( en maar denken dat je zwanger bent maar je bent het helemaal niet misschien moet ik het maar helemaal loslaten maar of me dat lukt?is een tweede vraag en een volgende vraag. ;) Het doet zeer dat het weer niet gelukt is deze ronde. maar goed we houden vol!de aanhouder wint zeggen ze wel eens! ;) :D
    groeten jennie72

17. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Gewoon proberen positief te blijven hoor meid! Probeer ik ook. En af en toe eens flink balen en een traantje laten is helemaal geen schande!

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier zijn de :evil: :evil: ook weer gekomen...ppfff.....heb er echt ff moeite mee om weer door te moeten. Zomaar drie dagen overtijd...ik dacht echt dat ik goed zat...

19. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Wat balen boor je SandraK!

Toen ik jouw verhalen las had ik het idee dat het wel goed zat.
    Even een paar dagen bijkomen.
    Dan weer lekker klussen!

20. Niet meer actief

Hai Sandra zonde zeg vervelend he!ik baalde ook zo.
    Begrijpen doe ik het allang niet meer.
    Volgende ronde !!!!
    groeten jennie72

Share This Page