Constant bloedingen, ook constant gyn bellen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama van Isabella, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Hoi meiden,

mijn banner geeft aan dat ik bijna 8 weken zwanger ben maar ben nu ongeveer dik 7 weken zwanger.
    Sinds vorige week heb ik last van bloedingen. Geen helderrood. Wel lichtrose en bruin. Afgelopen maandag voor het eerst een echo gehad en dit was goed. Afgelopen donderdag weer bloed. Weer gyn gebeld en ik mocht gelijk langskomen voor een echo. Ook deze echo zag er goed uit. Kindje was afgelopen donderdag precies 7 weken en was ook ten opzichte van de vorige echo goed gegroeid. Ik heb gelukkig een super mega lieve gynaecoloog (vrouwelijk) en ze heeft me op het hart gedrukt om contact op te nemen als ik weer ging bloeden.
    Na donderdag was het bloeden gestopt en nu heb ik het sinds vandaag weer. Het is geen helderrood bloed maar met afvegen is het wel veel slijm wat dus lichtroze/bruin is. Ik maak me best een beetje zorgen. Ik vind het een beetje te overdreven om nu de dokterswacht te bellen. Ook de assistente zei vorige week tegen mij dat dat ze wel een echo kon maken maar dat de natuur toch zijn gang gaat en er niks tegen kan doen. Gelukkig vond mijn gyn dit flauwekul en is meteen gaan kijken (lief mens! :D).

Maar goed. Ik schaam me er eigenlijk ook een beetje voor. Als ik nou maandag weer bel (mocht er nog bloed zijn) dan zal ze wel denken "heb je die zeur ook weer". Ik kan per slot van rekening toch niet dagelijks naar het ziekenhuis voor een echo. En mocht het idd mis gaan dan kan zij er ook niks aan doen.

Mijn vraag voor de meiden die ook bloed verlies hebben gehad. Belden jullie altijd meteen met de gyn of de VK?

2. RamonaBeckers

15 aug 2009
    62
    0
    0
    NULL
    Sittard (Limburg)
    Hallo,

Ik heb zelf de 1ste keer een mk gehad en ik zou toch zeker weten weer bellen!!
    Gewoon ook voor jezelf je hebt er toch de hele tijd mee bezig je vraagt je de hele dag af of alles goed is en dan kan zo,n echo toch wel helpen om je beetje zekerheid te geven ,
    Ik snap best dat je de gyn niet elke keer wilt "lastig" vallen maar al moest ik ieder uur bellen om mezelf gerust te stellen dan deed ik het nog minder zorgen maken is minder stress ,
    Gewoon bellen meid!!;)

Succes !!!;)

3. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ik denk zolang je alleen bloedingen hebt je wel wat minder zorgen hoeft te maken.. Ik heb bij mijn zoontje rond de 11 weken echt 3 weken lang elke keer bloed verloren en had ongelooflijke buikkrampen! echt niet normaal en hij is nu bijna 2 jaar dus het is toch goed gekomen!

Mij is toen ook gezegd dat als het niet goed zit zit het niet goed maar het is toch eng en spannend! Volgens mij is het alleen wel zo dat als je een MK krijgt je ook weeenpijn moet hebben! '

Het kan zijn dat je baarmoedermond gewoon zo goed doorbloed is dat de adertjes sneller knappen enzo!

Succes ermee en rustig aandoen! :D

4. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik heb in de eerste 3 maanden ook regelmati wat bloedverlies gehad.. wel weinig meestal bij het afvegen. vaak was ook roze van kleur.

mijn verloskundige gaf aan dat het nestelbloeding was..maar dat het ok goed doorbloed kanzijn waardoor je bloed verliest. hoefte mij geen zorgen te maken zolang het niet veel bloed was en ik geen pijn had.

als jij je er toch niet lekker bij voelt zou ik gewoon weer ff bellen. maar ook vragen of er een reden is voor de bloedingen.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik zou gewoon bellen, dan krijg jezelf weer wat rust in je lijf..
    Niets mis mee om gerustgesteld te worden hoor!

Deel Deze Pagina