kiespijn en paracetamol

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joel, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo vraagje

ik weet dat je paracetamol mag hebben. liever neit als wel maar verga af en toe van kiespijn en kan morgen maar tandarts maar hoeveel mag ik er op een dag en wat gebeurt er als ik er 1 of 2 meer neem heb er al 3 op en moet de nacht nog in dus hoop dat het wat zakt,. maar is het schadelijk voor de kleine.

groetjes

2. volgensmij mag je er maximaal 6 per dag, gewoon wat je anders ook mag... als je twijfelt anders eventjes aan de VK vragen :)

3. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja maar die kan ik daar nu toch niet mee lastig vallen en ben overgedragen aan gync. normaal mag je er 6 maar dachtminder tijdens zwangerschap. maar kan het voor de kleine geen kwaad dan.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    6 per dag, dus ga je gang!

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    nee kan geen kwaad. Toen ik in het ziekenhuis lag kreeg ik er ook zes per dag van de verpleegkundigen.

6. je mag de VK daar altijd mee lastig vallen daar zijn ze toch voor :) en volgensmij mag je er gewoon 6 hoor en zolang je het niet weken achter elkaar blijft slikken kan het geen kwaad. Als je maar geen ibuprofen ofzo pakt is t goed :)

7. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ok thanks probeer zo min mogelijk maar dat wist ik van ubiprofen omdat ik die normaal heb maar hoop da tik vannacht wat zal slapen :D

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik slik al 12 weken lang elke dag 6 paracetamol op gyn's voorschrift. Is helemaal geen probleem! Dus maak je daar geen zorgen om. Ik hoop dat de pijn wat zakt zeg, want kiespijn is echt verschrikkelijk :s

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    waarom slik je zoveel Vlinder (als ik vragen mag ;))
    Ik heb ook al een hele tijd kiespijn en mag pas 20 oktober naar de tandarts! Heel fijn dus.. Ik neem ook paracetamol, want zonder hou ik het echt niet uit :(

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Neem er voor het slapen gaan 2 tegelijk... is de werking beter!
    Ga iets hoger liggen, extra kussen, is beter voor de pijn, hoe platter je ligt hoe meer het gaat kloppen in je mond.
    Succes morgen bij de tandarts!

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bekkeninstabiliteit. Ik durfde er eerst niets voor te nemen, maar sinds ik niet meer zelfstandig uit bed kan komen en in een rolstoel zit, moest ik dus deze hoeveelheid paracetamol gaan slikken.

Deel Deze Pagina