vraagje over afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Eigenlijk heb ik altijd al last gehad van afscheiding. Met en zonder pilgebruik. Vanaf januari gestopt en daarna gewoon afscheiding blijven houden.
    Maar nu, voor het eerst dus, heb ik last van weinig tot geen afscheiding. Hoe kan dat? Kan stress zoiets veroorzaken?

Liefs, Ingrid

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Het kan na mijn weten door heel veel veroorzaakt worden zoals verminderde weerstand, antibiotica, veel wassen daar, is het alleen afscheiding of ook jeuk en gezwollen?! (snap dat het niet zo fijn is te vertellen) Sterkte in elk geval

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik vind het in ieder geval fijn dat je even met me meedenkt.
    Ik heb dat eigenlijk nooit, dus ik zou niet weten wat de oorzaak zou kunnen zijn. Heb vorige week wel erg last van misselijkheid, moeheid en hoofdpijn gehad, maar of dat onder verminderde weerstand valt?

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmzz zal eens ff meelezen ...
    heb namenlijk t zelfde ;) altijd afschijding en nu sinds paar weken helemaa niks ! , wel fijn natuurlijk maar vond het ook wel apart ..

x

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Tijdens de eerste weken dat ik zwanger was van Justin en Colin ook niets van raars daar gehad. gewoon normaal, geen extra of minder afscheiding. Het kan zoveel oorzaken hebben. Heb momenteel zelf een schimmelinfectie :( waar ik helemaal gek van wordt.

Deel Deze Pagina