misschien zwanger? nee dus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Harley, 16 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hallo, weet iemand of je eisprong ook heel vroeg, zo rond de 10e/11e dag kan plaatsvinden? Ik heb een ovulatietest gekocht en getest van de 12e tm de 18e dag. Elke keer was de test negatief. We hebben alleen op de 11e dag "geklust" maar ik heb het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik moet volgende week dinsdag ong worden, maar mijn tepels zijn zo bizar pijnlijk. Dit had ik de eerste keer dat ik zwanger was ook en toen hadden we ook een rustige maand gehad, ook zo rond de 11e dag bezig geweest. Helaas werd dit met 8 weken een miskraam en heb ik een half jaar later met 4 weken weer een miskraam gehad. Het gebeurt wel vaker dat mijn tepels de week voor mijn menstruatie gevoelig zijn, maar dit voelt toch anders, veel feller. Wat denken jullie? Ik ben ook erg vermoeid, maar dat kan ook te maken hebben met mijn rugklachten (spit bah). Verder heb ik een paar dagen geleden last gehad van evenwichtsstoornissen. Zou dit een teken van zwangerschap kunnen zijn?
    Ik voel me erg onzeker, wie heeft er een idee? :(
     
  2. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
  3. bengel

    bengel Niet meer actief

    ik heb geen idee, maar wil je wel succes wensen, en zal voor je duimen..

    Groet
    bengel
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik weet alleen dat het zeker mogelijk is dat je je eisprong rond de 11e dag hebt! Verder is het even afwachten, of kun je al wel testen??
     
  5. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi, bedankt voor jullie reakties!
    Interessant artikel, nu ik dat heb gelezen heb ik wat meer het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    Was het maar vast volgende week!! Hopelijk blijven de :evil: weg!

    Bedankt! Groetjes ;)
     
  6. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goed dat artikel! Nu weet ik zeker dat ik ga proberen om me zo weinig mogelijk met eisprongen enzo bezig te houden. Gewoon ongeveer om de dag klussen. Maar ja, makkelijk praten, ik ben pas in ronde 2 :)
     
  7. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi succes ermee. ;)
    Was het maar vast woensdag, dan ga ik testen. Ik klap zowat van nieuwsgierigheid!
     
  8. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Vandaag moet ik ongi worden, spannend... Ik heb vanochtend al getest, negatief natuurlijk, ik ben ook zo ongeduldig. Als er geen :evil: :evil: komen dan ga ik zaterdag testen. (kijken of ik dat volhoud hihi)
     
  9. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou ik kon het dus niet laten, ik heb vanochtend weer getest. Negatief, maar geen :evil: :evil: Oh ik vind het zo spannend. Zaterdag ga ik weer testen (ik ga het nu echt volhouden!) :D
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend...hoop dat ik zaterdag met je mee kan testen....
     
  11. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0

    dit is een goed voornemen, denk dat ik dat ook maar beter kan gaan doen in plaats van mezelf gek gaan zitten maken (incl. mijn man)
     
  12. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh Elvira, spannend!!! Ik ben benieuwd!
     
  13. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    heb vandaag ook getest, maar helaas maar een streepje! toch zegt mijn gevoel dat ik zwanger ben, kan het dan toch dat ik over een paar dagen t positief test?? Ik heb namelijk een regelmatige cyclus.
     
  14. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Helaas...ik ben weer uitgeschakeld :cry: . Voor jou veel suc6 nog!!
     
  15. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    ben ook uitgeschakeld voor deze maand, op naar de volgende!!
     
  16. Niet meer actief

    Voor mij is er nog hoop, heb sinds gister een misselijk gevoel en nog geen :evil: klachten. Ben pas gestopt met de pil dus mijn lichaam kan mij ook erg voor de gek houden. Durf niet zo gauw te gaan testen, stel het tot zondag uit, maar krijg wel de kriebels als ik lees dat iedereen aan het testen is....spannend!

    Voor iedereen die nog gaat testen, heel veel succes en voor diegenen die helaas uitgeschakeld zijn, balen zeg, maar heel veel succes bij de volgende ronde!
     
  17. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Samira,

    Hoe lang is het geleden dat je met de pil gestopt bent?
     
  18. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    ElviraR en 10uss, wat jammer nou!! :( In elk geval heel veel succes de volgende ronde, ik zal voor jullie duimen!

    Bij mij nog steeds geen :evil: :evil: , morgen ga ik testen. Ik ben zo benieuwd! Ik heb nog steeds heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, maar een positieve test is pas het bewijs.... wat duurt het nog lang tot morgen (hihi)
     
  19. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat spannend!!!! Ik hoop dat je positief test morgen!!! :D
     
  20. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend Harley....ik hoop dat je gelijk hebt!
     

Deel Deze Pagina