Misselijk

Discussion in 'Eerste symptomen' started by pietje77, Nov 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pietje77

pietje77 Actief lid

Nov 7, 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Kben nu bijna 11 weken zwanger en alles gaat goed. We hebben vorige week het hartje gehoord en vanochtend de echo gehad! Naast vermoeidheid en af en toe een misselijkheidje heb ik weinig last gehad. Maar gister en vandaag heb ik af en toe het gevoel dat ik moet spugen. Gister bukte ik om iets van de grond te pakken en had mijn maaginhoud al bijna in de mond...vanmiddag in de auto leek ook net of mijn maag omhoog kwam. Nu ben ik wel een onregelmatige eter, had gister mijn buik "vol" en vanmiddag waarschijnlijk "leeg",maar toch.. Nu, na het eten heb ik weer een mega opgeblazen gevoel en ik denk dat als ik een vinger in mijn keel steek, dat het er uitkomt... Ook heb ik enorm veel last van "boeren"laten, terwijl ik bijvoorbeeld al geen priklimonade drink. Kent iemand dit, is het normaal en wat kan ik er aan doen? Ik ken dit niet van mijn eerste zwangerschap.
    Alvast bedankt voor je reactie

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het is iig normaal ja, ik heb t ook al een aantal weken. Wat je er aan kan doen.. misschien weet iemand anders dit.

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik heb er ook last van. Wordt er een beetje vervelend van nu. Maar Patroeschka heb je daar nu nog last van? Ik had de hoop dat het alleen het eerste trimester zou zijn....

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb dus erg last van maagzuur :cry:

5. pietje77

pietje77 Actief lid

Nov 7, 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Maar wat is dat nu precies? Stom misschien, maar waar herken je dat aan?

Share This Page