Toch weer proberen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door lydia31, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo Ilse,

Ik heb mijn dochter de 1e 6 weken (ongeveer) borstvoeding gegeven.
    Het bleek dat ze hier niet genoeg aan had, ze bleef komen voor voeding en we moesten haar steeds meer bij gaan voeden met flesvoeding.
    Ik ben nu bijna 37 weken zwanger van de 2e en wil graag borstvoeding gaan geven.
    Nu de bevalling dichterbij komt maak ik me zorgen of ik straks wel genoeg voeding heb waardoor ik niet hoef bij te voeden.
    Maak ik me zorgen om niets?

Gr Lydia

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik kan je niet zeggen of je nu genoeg voeding hebt meestal heb je overigens bij een volgend kindje meer voeding als bij de eerste.

Ik kan je adviseren een LK bij jou in de buurt te bezoeken en samen jullie hele verhaal door te nemen. Samen kijken hoe de BV periode is verlopen en wat er nu mogelijk anders zou moeten gaan. Samen kun je jouw angsten aangeven. Er kan duidelijke informatie worden gegeven over hoe de BV normaal zou moeten verlopen en wat in julli situatie de extra aandachtspunten zijn.

In jouw geval zou je kunnen denken aan het al snel beginnen met kolven als het ergens niet lekker lijkt te gaan. Je kunt dan snel beginnen met het ophogen van de productie.

Het voordeel is ook dat je dan al een kort lijntje hebt met een deskundige. Je hoeft dan niet te wachten tot er grote problemen zijn maar zal het meer een kwestie van sturen zijn.

Natuurlijk mag je hier je vragen stellen maar ik heb helaas niet elke dag tijd om te antwoorden.

Succes

Ilse

Deel Deze Pagina