Hai iedereen, Ik heb sinds afgelopen weekend een verticale streep op mijn buik. Heel lichtjes dat wel, probeer een foto toe te voegen. Wat zou dit kunnen zijn? Ik las iets over hormoon schommelingen? Iemand hier bekend mee? Thanks!! Sorry voor de open gulp haha
Ik heb dit ook af en toe gehad. Wel weet ik dat het in de loop van de zwangerschap voor kan komen, maar ik was niet zwanger op de momenten dat ik het had. Geen idee wat het is, dus ik lees even mee.
Hoi jojo, De link had ik ook gevonden inderdaad, maar ik ben nog nooit zwanger geweest! Zijn wel sinds drie maanden bezig maar dit heb ik niet eerder gehad? Hopelijk is er nog iemand met een verklaring.... Bedankt!!
Ik heb deze streep ook altijd gehad, net zoiets als jij, werd wel een stuk duidelijker in mijn zwangerschap en erna weer lichter. Mijn dochtertje heeft er ook één, is er mee geboren, dacht eerst dat het misschien nog door de hormonen zou komen maar de streep zit er nu nog.
had ik ook zo nu en dan, en was ook nooit zwanger hoor! ben wel eens wakker geworden met een verticale streep over mijn buik en borst, echt aan de zijkant zegmaar, maar die was echt knal rood, net of ik gekrabt was. die liep ook onder mijn bh door over mijn borst..paar uur later keek ik nog eens en toen was hij weg. dat was het moment dat ik dacht ik ga testen! en ja hoor was zwanger!(helaas geeindigt in een mk)
Ok bedankt! Ja ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor, zou leuk zijn maar vindt het ook niet erg als het nog even duurt. Ik was gewoon benieuwd of dit eventueel door hormonen of iets zou kunnen komen, dat hoorde ik namelijk van een vriendin... Groetjes
Ik kreeg die streep ook tijdens mijn zwangerschap en is sindsdien nooit meer weg gegaan. Toen ik niet zwanger was heb ik het nooit gehad.
Nou dat is zeker heel vaag allemaal haha Moet over 8 dagen pas ongesteld worden dus wie weet ben ik de eerste met een atreep voor nod hahaha.. gekkigheid allemaal
Hey Tesre, Ik heb ook een verticale streep die loopt vanaf de navel richting vulva. Ik ben 6 dagen voor mijn NOD, dus je bent niet alleen met het symptoom Spuit je ook Pregnyl? Of neem je clomid? Ik neem deze beiden, misschien dat het daardoor komt?