Ik hou me elke maand weer voor om er niet al te veel mee bezig te zijn... maar dat lukt niet echt. Zeker niet als mijn cyclus langer gaat duren. Ik zit nu op dag 34 van de 5e ronde. Mijn langste cyclus was 35 dagen. Dus officieel ben ik nog niet echt overtijd, eigenwijs als ik ben(of gewoon hoopvol ) heb ik afgelopen zondag toch een test gedaan. Geen verassing, was negatief. Ben heel benieuwd wat er gaat komen. Heb wel een beetje het idee dat ik een laat eitje had deze maand, dus er kan nog van alles gebeuren. Het blijft spannend he.. Groetjes Debby
Ja erg he.. Je weet van te voren wel dat het eigelijk te vroeg is, maar toch kan je de verleiding niet weerstaan om toch te testen.. En ik hou me aan het begin van een cyclus altijd voor om pas te testen als ik minstens 1 week of meer overtijd ben...maar lukt niet echt
Nou, ondanks dat ik precies weet wanneer en hoe lang de boel bevrucht is heb ik die drang helemaal niet! Je kan er immers helemaal niks aan doen! Het is de natuur. Of je nou wel of niet test (eerder) de uitslag blijft gelijk! Succes, Elmo
Ja idd elmo... hier is heel duidelijk de afspraak gemaakt om pas te gaan testen als de ongi wegblijft voor een paar dagen tot een week... deze ronde gaat zowieso al voorbij hier... is geen ramp volgende ronde beter...
@ schijndelsvolk Hoe weet je zo snel al dat deze ronde ook voorbij is? op je banner zie ik dat je cyclus nog een dag of 13 duurt. Succes! @elmo Jij ook heel veel succes!
Woehoeeee, als je maar lang genoeg meeleest...kan je bijna alles voorspellen Zelfs de testuitslagen van sommige dames
hahahahahaha ja dat geloof ik meteen elmo... Maar nee deze ronde gaat voorbij voor ons... hebben heel de maand nog nie geklust en ei is al geweest (gezien met temp. en ook goed gevoeld) dus zodoende... maja wie weet vanavond voor de lekkerigheid hihi baasje krijgt gelukkig weer zin hihihi
Ohja Elmo heb je het vaak goed voorspeld? Hoe zit het bij jou dan, als ik vragen mag? Waar zit jij in je "cyclus" op dit moment? groetjes irisje
Ik? In mijn cyclus....? Elmo heeft geen cyclus...Elmo zit al twee jaar in de MMM met IVF/ICSI.... Morgen misschien tp = terugplaatsing....zenuwlappig! Groetjes Elmo
Oh succes hey elmo... zal Bolsius kaarsen weer rijk maken met het branden van kaarsen hier... Zullen aan je denken hier...