Hallo, we verwachten een zusje voor onze lieve spruit. Nu zoek ik een naam die mooi past bij Naomi. Ik vind Vayenne (Vajèn) bijvoorbeeld mooi. Benieuwd wat jullie zeggen Ook zoek ik hulp van creatieve geesten. Naomi heeft de doopnamen naar haar oma's gekregen die wat gemoderniseerd zijn. Mijn moeder's naam Elisabeth werd Elisa en de naar van mijn schoonmoeder die Maria heeft werd door elkaar gehusseld tot Imara. Nu zou het leuk zijn als deze dame vernoemd werd naar de opa's, dat wordt lastiger. Opa van vaderszijde heet Louis. Dat wordt dus Louise of Louisa. Maar mijn vader heet Fons (voluit Alphons), dat is toch een lastige hap!!! Is daar een vrouwelijke versie van eigenlijk? Kan ook wat gehusseld worden met letters Groetjes en bedankt alvast voor de input!
Lois is ook leuk. Vrouweijke versie van Fons denk ik aan Fonnie. Maar je kan ze natuurlijk ook samenvoegen tot aloysia
Ok leuk hoor Vajen! Louis kan misschien ook omgebouwd worden tot Ise of Isa. Alphons is idd een lastige. Ga ik even over nadenken! Oo wacht.... Alphonsia of Alphonsa En gehusseld kom ik op Sophia Laat je weten wat t geworden is?
Louis = Loïs Alphons = Noa Alphons en Louis = Sophia, Lola (eerste twee letters Louis en eerste twee van Alphons) Lina
Fons: Alfonsien, Ally, Alfy, Fiene, Fien. Loïs vind ik een mooie voor Louis. Loïs past erg mooi bij Naomi vind ik. Vajen niet. (Maar dat vind ik ook echt een schreeuwend oerrrrrrrlelijke naam.)
Dank jullie voor de input.... we hebben een voornaam die heel anders is geworden dan gedacht. Begint oom met de N. Over die doopnamen ga ik even brainstormen met manlief