Wat een super lieve reacties allemaal! Bedankt! Ik hoop echt dat dit een plakker is want een 5e keer trek ik echt niet! We blijven positief en op het beste hopen!
Dankjulliewel! Lief!! Vanochtend weer getest. Vandaag officieel mn nod. Omdat je zovaak hoort dat je beter kunt wachten met testen tot na je nod omdat er nog zoveel mis kan gaan kneep ik 'm vanmorgen wel even. Maar test is weer ietsje donkerder dan gister en helemaal dan eergister. Denk dus niet dak ongesteld ga worden vandaag Gyn zou om half 12 bellen maar ze heeft nog niet gebeld. Daar word ik wel een beetje simpel van! Afgesproken dat ik zou bellen zodra ik een positieve test heb. Afgelopen vrijdag al gebeld. Vervolgens wordt er wat laks (voor mijn gevoel) mee om gegaan!
kwam nog even teruglezen nadat ik vorige keer nog niks zag op je testje.. goed nieuws dus! gefeliciteerd!
Collin, je zou evt de utro ook online kunnen kopen. Is alleen wel erg duur.... er zijn meerdere meiden die dit op eigen initiatief gekocht hebben en gebruikt hebben. Zie de link hieronder. Deze is van enkele dagen/weken geleden. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/558534-utrogestan-bestellen-zonder-recept.html