Hoi allemaal! Ik ben nu 5 DPO, en ik merk dat ik helemaal geen afscheiding heb na de eisprong. Normaal had ik altijd afscheiding, vooral het korrelige witte (sorry voor de details). Hebben jullie dit ook wel eens een cyclus gehad? Ik wil namelijk niet al te veel op symptomen te letten, maar dit is wel heel nieuw voor me.
Heb elke keer na ei dat ik kurkdroog ben, deze keer wel witcreme achtige afscheiding gespot. Elke dag wel 1x vandaag nog niet gespot
Haha nou geef mij t droge maar Maar bij de zwangerschap van mn dochter had ik er ook geen last van dus zegt eigelijk niks hoor
Haha snap ik! Ik vind het droge ook helemaal niet erg. Nee het zal ook wel niks zeggen inderdaad, maar grappig dat je lichaam zo kan veranderen
Ja, dit had ik toen ik zwanger bleek te zijn van m’n dochter. Deze zwangerschap juist compleet het tegenovergestelde tussen eisprong en NOD (zeer veel afscheiding), dus zie het echt als puur toeval en niet als symptoom.
@Sado Grappig! Ik zie het ook niet echt als een symptoom, viel me erg op. En dat wat opvalt geeft me hoop @Kimmetjuh90 Ja klopt, maar van veel afscheiding naar helemaal niks vond k wel erg groot contrast maar we gaan het zien, ik zit nog ff op 't wachtbankje.
Ik merkte heel eerlijk geen verschil tussen ei en nod toen ik zwanger bleek te zijn. Alles was zoals elke andere cyclus. Omdat ik me had voorbereid op een menstruatie, heb ik toch wel even vol ongeloof naar mijn knoeperd van een test staan kijken. ... Nee grapje, ik heb uit schrik de test in de hoek van een kamer gesmeten en heb heel hard lopen vloeken zodat de buren me geloof ik konden horen, daarna een dansje gedaan door de woonkamer met mijn honden, naar de winkel gerend om een mand te vullen met babtspulletjes en naar het werk van mijn man gereden.
Hahaha wat een geweldig verhaal Ik hoop echt dat ik ook zo lekker uit me dak kan gaan over 9 dagen! maar ik denk ook dat het dan wel geen symptoom zal zijn.. Zal toch echt even af moeten wachten
Bij mij was dit twee keer wel een symptoom. Normaal heb ik na mijn eisprong 2 dagen veel afscheiding en toen niet. Later kwam het wel weer. Ik hoop dat het voor jou ook een teken is laat je het weten !
@knorretje87 Heb net toevallig wat afscheiding gehad(later dan normaal) alleen dan doorzichtig ipv wit! Ook nog nooit gehad. Ik houd jullie zeker op de hoogte, het wachten duurt zo ontzettend lang @louan Oh ik hoop zo dat het raak is..
Nog even een extra update.. Volgens mijn vriend ben ik sinds 2 nachten licht aan het snurken?!  Ik snurk nooooit. Wat gebeurt er allemaal met me
Ik denk dat je jezelf een beetje gek maakt eerlijk gezegd. Op 4/5DPO is het hoogstwaarschijnlijk nog niet ingenesteld. Ik snurkte ook, maar was toen al wel 30 weken zwanger, dikke buik enzo. Overigens had ik bij de eerste zwangerschap geen afscheiding en deze keer wel. Er valt dus geen pijl op te trekken bij mijn lichaam.
Ja I know, ik let stiekem toch teveel op enige symptomen. Al zag ik dat snurken niet als een symptoom, maar eerder als een raar iets Ik wacht lekker af tot m'n NOD. Dan zie ik het vanzelf!