Hoi allemaal, Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. In maart heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, die bij toeval is ontdekt en gelukkig zonder operatie is verlopen (werd door het lichaam zelf afgebroken). Vrijdag op mijn NOD testte ik positief met een kruidvat teststick (hoe irritant dat de vertrouwde 2voor5 niet te krijgen is...). De plus kwam binnen een minuut, maar was de volgende ochtend verdwenen. Zondagochtend nog maar weer een test gedaan, en de plus was een stuk duidelijker en staat er nog steeds. Maandagmiddag en vanochtend een Etos-test gedaan, nog steeds een positieve, maar ze knallen nog niet. Ik weet dat ik echt moet stoppen met testen, maar die onzekerheid die ik bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap had vreet zo aan me! Ik weet niet meer hoe het ging bij mn eerste zwangerschap, hoe snel ik geen koffie meer verdroeg. 5 december mag ik voor een vroege echo ivm met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap-geschiedenis. Tot die tijd is het "gewoon" afwachten. Ik wil zo graag genieten van deze zwangerschap, het is ook zo vreselijk gewenst, maar durf het niet... Zijn er meer dames die dit hebben gehad? Groetjes, Mickey
Wil je in ieder geval een feliciteren!!! En ik heb denk ik ook 6 of 7 testen gedaan, dus als je onzeker bent gewoon af en toe testen. En succes verder!
Gefeliciteerd! Hoop dat je er van kunt genieten, heb zelf ook aardig wat testjes gedaan omdat ik het niet durfde te geloven. En het is sowieso een leuk gevoel om dat streepje te zien verschijnen Succes!
Mickey Vah Harte en gewoon genieten !! Als het buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en echt fout voel je dat vanzelf wel. Ik zelf heb het 2x achter elkaar buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in feb 06 na 10 wk eileider verloren en toen sept 06 weer hetzelfde en andere eileider. Ik had beide keren verschrikkeijk veel pijn. Logisch dat je verschrikkelijk onzeker bent, maar 2x achter elkaar komt zo zelde voor. Luister naar je lichaam kan ik alleen zeggen
@noel82 jeetje, twee keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Ben jij eraan geopereerd? Maar van harte met je zwangerschap! Ik had dus helemaal geen pijn, maar vertrouwde het helemaal niet. Was op mn nod ongesteld, maar dat was heel anders en korter. Ik voelde dat er iets anders was, en had 6 dagen daarna een positieve test. Vervolgens was er bij de echo op 6wk niks te zien, maar wel veel bloed bij de eierstok en er was nog hcg. De dag voor de echo had ik nog eens getest, en die was iets lichter dan de vorige, en ik had er geen goed gevoel over. Nu ben ik gewoon zo bang dat het niet goed zit omdat de testen nog niet zo knallend zijn. Ik baal zo dat de kruidvat2v5 niet te krijgen is, die vond ik zo fijn! Van die plus-testen word ik echt onzeker... Ik hoop maar op een heel mooi Sinterklaas-cadeautje!
Goedemorgen, Ja heb beide keren geopereerd. 1e x was het al geklapt dus had veel bloed in me buik en 2e keer een half jaar later was ook niet goed. Bij beide operaties konden ze mijn eileiders niet redden, dus werden verwijderd, dus waren wij totaal afhankelijk van ivf. Ik heb dat nog nooit gehoord joh zoals jij het had was ook beetje geluk bij ongeluk eigenlijk. Ik had bij mijn dochter en nu ook geen super knallende testen naar mijn idee hoor. Ik vind de testen van clearblue indicator wel erg fijn. Ze zijn best prijzig om er veel te doen, maar wel betrouwbaar. Ik heb vorige wk 1 gedaan toen gaf hij aan, zwanger 1-2 wk en vandaag 3+ dus is hcg toch gestegen. Mag ma voor bn naar zh en krijg in die wk ook een echo omadt ik toch gevoelig ben voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap en het kan nu in de resterende stompjes gaan zitten van mijn eileiders..... lekker nw stress haha Ik verwacht niet dat dat het geval is, ik voel me goed geen bloedverlies dus ben positief en geniet er lekker van. Moet jij ook gewoon doen joh fijn wknd gewenst.
Gefeliciteerd! Ik bleef ook maar testen En er zijn er wel meer die dat doen Succes en ik duim voor je
Dankjewel voor de fijne wensen! Had gisteren een knaltest, de streep kòn niet donkerder. Dat stelde me wel wat gerust. Nu ga ik proberen niet meer te testen tot 5 december. Poeh, spannend hoor!