Zie handtekening! Ik ben officieel, op basis van mijn laatste menstruatie, 3w1d zwanger. Ik heb een korte cyclus met een normale luttheale fase. Dat betekent dat ik vroeg in de cyclus mijn eisprong heb. Een gemiddelde cycus is bij mij 26 dagen en af en toe heb ik er een van 24. Ik vermoed sterk dat deze cyclus ook 24 dagen is ( al is het nu geen cyclus meer, maar een zwangerschap). Ik heb getest op 10 DPO (vermoedelijk, ik gebruik geen ovu-testen maar houd wel slijm en cervix in de gaten) en jawel... positief! En daar zit ik dan, met mijn 38 jaar oud en 3w1d, lol. Er kan nog heel veel misgaan, want het is nog heel pril en ik ben geen 20 meer. Toch ben ik heel blij dat het gelukt is en ik zwanger ben! Ik ga zometeen maar eens het intakeformulier van de VK invullen. Die zitten hier (Canada) heel snel vol, en dat is ook meteen de reden dat ik zo vroeg test. Ik ga er vanuit dat de VK mij 3 dagen vooruit zet op basis van de informatie over mijn cyclus. Wie staarde er nog meer al heel vroeg naar 2 streepjes op een test? Want het wil er bij mij niet in dat ik de enige ben.
Ikke. Cyclus van 28-29 dagen met een ei op dag 16-17. Een lf van 11-12 dagen. En de laatste zwangerschap testte ik op 6 dpo al heel vaag en op 7 dpo al licht positief met de kv 2v5
Gefeliciteerd, hopelijk gaan ze mooi oplopen! Hier ook al 3 zwangerschappen op 8dpo positieve testen (tuurtesten). Komt best vaak voor hoor, alleen begint niet iedereen zo vroeg te testen en je moet wel de gevoeligere varianten gebruiken natuurlijk. Er is een amerikaanse website (http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8) waarop je kan zien hoeveel kans je hebt om al positief te testen als je daadewerkelijk zwanger bent. Op 8dpo testen 35% vd vrouwen al positief, op 9dpo al >50%. Dit waren mijn testen op 8 en 9 dpo.
Hier 1-2 wkn op de CB op 9DPO. Als ik 8DPO had getest was het vermoedelijk ook al wel positief geweest. Maar als je echt 10DPO bent, dan ben je "al" 3+3 zwanger en niet pas 3+1. En allerbelangrijkst. Voorzichtig gefeliciteerd !
Ik zit op cd 22, dat is officieel 3w1d. Ik ga er wel vanuit dat ze me vooruit gaan zetten hoor! Foto van de test van vanochtend. Hij was in het echt wel wat duidelijker. Ik hoefde mijn bril er niet voor op te zetten
Duidelijke streep inderdaad. Hoef niet te turen . En dag 22 dat is alleen uitgangspunt als je je eisprong niet weet. Als je die wel weet kijk je niet meer naar eerste dag laatste menstruatie maar telt eisprong als 2 wkn en tel je vanuit daar verder.
Ik doe geen ovulatietests. Ik houd mijn slijm en bmm in de gaten en ik heb ook vrijwel iedere cyclus last van pijn bij de eisprong. Het aantal dagen tussen de pijn en de 1e dag van de ongesteldheid is altijd het zelfde en is ook de laatste dag vruchtbaar slijm. MIjn eisprong was hoogstwaarschijnlijk 14 augustus.
Slijm en eipijn kan je beide tot 5 dagen voor je ei hebben. Het is dus zeker geen exacte graadmeter (het voelen van je ei). Je kan ook dus best nog wat korter zwanger zijn en bijv op 8 of 9 dpo zitten
Waarschijnlijk niet. Vruchtbaar slijm is inderdaad vaak meerdere dagen (ik had er 4 deze cyclus), maar de laatste dag van vruchtbaar slijm is wel degelijk een teken van eisprong.
Hey @Raket78 wat fijn om te lezen dat je zwanger bent. Streepje ziet er goed ..van harte gefeliciteerd alvast.