Ik kan niet meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makamba, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Wat ik met dit berichtje wil weet ik eigenlijk ook niet precies, zo kan ik het in iedergeval van mij afschrijven en wellicht 'lotgenoten' die mijn verhaal herkennen.

Ben momenteel 33 weken zwanger en ik kan niet meer!
    Doorgaans ben ik buiten de zwangershap om al niet helemaal in orde en ziek (ook volledig afgekeurd) maar nu zit echt alles tegen.
    Een wortelpuntontsteking gekregen 2 week terug, behandeling en week antibiotica.
    Afgelopen weekend voedselvergiftiging opgelopen, doodziek! Weer aan een dosis medicijnen.
    Nu al een paar dagen last van onderen, gezwollen en kapot dus straks maar naar de ha.
    En dan nog eens bi, slapeloze nachten, etc.

Kortom ik ben op! Mijn ogen staan er zelfs scheel van en weet soms niet meer hoe ik die laatste weken door moet komen.

Maarja, life goes on! Gelukkig nog een paar weken!

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Meis,

Ik hoop dat je snel opknapt. Maar ik ben er ook wel klaar mee liever dat ik vandaag nog beval dan morgen. Alleen moet jij nog ff doorbijten. BI en slapeloze nachten zijn hier maar al te bekend.

Sterkte en geef de moed niet op het komt echt wel sneller dan je denkt.

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kan volkomen begrijpen hoe jij je voelt. Wees alleen blij dat het er nu is en niet nog later in je zwangerschap.
    Ik heb zelf sinds maandag mijn rib spieren gescheurd en ribben gekneusd door hoest aanvallen van mijn bronchitus. Dus ik ben ook echt op. Zelf baal ik enorm dat ik het nu heb want mag vanaf vandaag bevallen. En die combinatie word geen fijne bevalling. Probeer goed voor jezelf te zorgen. Het is heel zwaar de laatste weken als je pech hebt. Sterkte!

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Beterschap en heel veel sterkte toegewenst voor de laatste paar weken.Hopenlijk knap je snel weer op.

5. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Sterkte meid! Snap dat het zwaar is nog ff volhouden en dan ben je mama! Hoe gaaf is dat?!

6. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor jullie reactie meiden!
    Hoop dat ik enigzins weer opknap en de komende weken snel voorbij vliegen inderdaad.
    Vanmiddag naar de ha geweest ivm enorm opgezwollen, rode en pijnlijke lippen downunder...
    Het is niet echt een schimmelinfectie, ook niet echt een blaasontsteking (wel een spoortje gevonden maar niet noemenswaardig alsdus de ha), wat het wel is weet ze niet...
    verlies ook al bijna een week af en toe wat drupjes roze bloed.
    Volgende week maar navraag doen bij de gyn.

@Jessi rot dat je een aantal dingen herkend. Veel succes en sterkte nog met de laatste loodjes!

@Goofi jeetje, wat enorm naar! ik heb vroeger (dus gelukkig! buiten de zwangerschappen om) ook al eens gekneusde ribben gehad door hoestaanvallen ivm bronchitus. Laat staan als je zwanger bent en op het punt om te kunnen gaan bevallen...
    Is een natuurlijke bevalling uberhaupt wel mogelijk nu?
    Ontzettend veel sterkte en succes.

@ de rest: veel succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina