Toch wel een beetje teleurgesteld...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door SharonR, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Precies dat :)

2. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    De verwarring is bij mij een beetje ontstaan omdat ik al vier echo's gehad heb. Met de vijfde, zesde en zevende week omdat de termijn niet duidelijk was en om te kijken of het een goede zwangerschap was.

Vervolgens werd ik doorverwezen naar de verloskundige. We hebben twee praktijken waarvan één voorzien is van een echo apparaat. Ik hoefde alleen naar deze praktijk wanneer ik dus een echo zou krijgen. Bij mijn intake zijn er twee afspraken gemaakt in deze kliniek: twaalf en zestien en de rest zou later komen.

Om deze reden ging ik er dus inderdaad, misschien te klakkeloos vanuit dat ik een echo zou krijgen gisteren en daarom kwam de teleurstelling achteraf.

Ik vind het vervelend voor de moeders die meerdere echo's krijgen omdat het echt nodig is voor het kindje om medische redenen. Ik ben niet ontevreden, ik eis geen extra echo's en ik wil ook zeker niet anders behandeld worden, maar ik wist gewoon niet beter. Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om anderen hier een rotgevoel door te geven, omdat zij zoals ik al aangaf meerdere echo's moeten voor medische redenen.

Het is mijn eerste zwangerschap en ik ben nog onwetend en ik had me er gewoon heel erg op verheugd en voorbereid om mijn kleine wondertje weer te mogen zien, that's all.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Snap ik helemaal :) Daarom had ik er ook bij gezet dat de reacties die ik later schreef, expliciet niet voor jou waren.

Deel Deze Pagina