Dit. Waarom een vliegtuig weken van tevoren kapen en verstoppen? Dit kan toch niet. Dan zouden ze mensen kunnen opsporen dmv hun smartphones! Dit gaat veel te ver, zo ver dat ik er zelfs om moet lachen. Dat ding ligt ergens op de bodem van de zee of ligt ergens op een eiland met rare zwarte rook wat mensen opslurpt Echt wil je een vliegtuig en zoveel mensen verstoppen en ervoor zorgen dat alle media toestellen binnen 5 minuten vernietigd worden voor opsporing te voorkomen moet je slimmer zijn als Einstein. Willen ze een aanslag plegen dan stelen ze wel ergens ongezien een vliegtuig of zitten de aanslagplegers op dit moment op een vliegtuig wat ze dadelijk gaan kapen. (Wat ik ook niet zie gebeuren)
Het zit mij ook helemaal niet lekker vooral omdat ik 2 dagen geleden heb gedroomd over een vliegtuig waarbij me kinderen zeiden kijk mama die vliegtuig kan ik bijna aanraken....
Dat dromen duizenden mensen op dit moment. Zeker als je bewust of onbewust angst hebt als er nu iets gaat gebeuren en heel zeker als je in dat gebied woont.
Ik was er eerlijk gezegt niet mee bezig mijn man zei toevallig gisteravond over de nuclaire top. Maar ik droom wel vaker raar en vreemd
Als dit zou gebeuren, zou het wel een belachelijke opeenstapeling van toevalligheden zijn.. ALS het toestel gekaapt is en ALS het daarom geen signalen meer gegeven heeft en ALS het onzichtbaar door het luchtruim van diverse landen heeft kunnen komen en ALS het onzichtbaar ergens heeft kunnen landen en ALS niemand van de 200+ inzittenden een signaal naar de buitenwereld heeft kunnen geven en ALS men ergens 150.000 liter kerosine achterover kan drukken om het bij te tanken en ALS men er dan een aanslag mee wil plegen en ALS men piloten kan vinden die dat willen doen en ALS men ergens een paar ton radioactief materiaal heeft kunnen stelen en ALS het lukt om dat vliegtuig weer op te laten stijgen en ALS het ongezien door het luchtruim van meerdere landen kan vliegen en ALS het de IFF van een lijnvlucht kan klonen en ALS men dan geen dubbele blips ziet op de radar, dan... Tja.. Zou kunnen.. Maar dan maken ze het zichzelf wel heel moeilijk!
Manlief is ervan overtuigd dat er een aanslag komt. En dat het zo groots en gevaarlijk word dat het half NL beschadigd. Daarom wilt hij ook naar Belgie voor 2 dagen... Ik vind het de grootste bullsh!t die er is. Dus vooralsnog liggen wij lekker in bed op deze spannende dag
Dat vind ik ook wel weer wat ver gaan hoor, hahaha :') Al scheelt wellicht dat ik al ongeveer in België woon
Fratsen zijn nooit uit te sluiten. Daarom is de beveiliging ook gigantisch hè. Niet voor de lol. Dat het vermiste toestel hier voor gebruikt wordt lijkt me onwaarschijnlijk maar onderschat terroristen niet! Helemaal na 9/11 niet. Vind het naïef om te denken dat dreiging niet reëel is. Enig idee hoeveel wereldleiders er zijn in ons landje?
Natuurlijk kan er iets gebeuren en hebben terroristen alles onderzocht of iets mogelijk is maar ook hun weten dat de beveiliging heel extreem is en het zeer moeilijk is om een aanslag te plegen. Ik zeg niet dat er heel zeker niks gaat gebeuren maar ik ga nu ook niet panikeren want de kans is klein. Willen ze nu iets doen en het mislukt dan komt er een wereldoorlog uit die maximaal 3 dagen duurt, precies de tijd om hun helemaal van de kaart af te krijgen want alle landen ter wereld zullen dan meedoen Maar ik woon wel in het uiterste puntje van Nederland, waarschijnlijk op de veiligste plaats
Precies dit. Plus als het al waar is wordt het waarschijnlijk ergens uit de lucht geknald en komt het nooit in DH aan, dus zit je nergens veilig.
Ik raak niet in paniek maar blijf realistisch. Maar goed als er wat gebeurt kan ik er toch niks aan doen dat is weer de andere kant. Hihihi woon je in de buurt van grotten. ..anders kan ik geen veilige plek bedenken
Hihi, denk dat ik in Groningen hemelsbreed verder van Den Haag weg zit dan wanneer hij in België gaat zitten. Dit dus.
Ah ik las 'de Telegraaf' in het berichtje en dan haak ik al af. Ik vind dit wel erg ver gezocht hoor, zou me geen zorgen maken..
Ik heb het wel gezegd dat hij rond de top weer op zou duiken. Maargoed er vliegen nonstop 2 f16 gevechtsvliegtuigen a 22000 euro per uur als het gebeurd knallen ze hem maar uit de lucht