Sinds 2 á 3 dagen begint Nikki enorm te huilen/ krijsen als ik haar wil aanleggen. Dit doet ze als ze al een tijdje gedronken heeft en ik haar na bijv. een boertje weer wil aanleggen. Het lijkt er op dat ze dan genoeg heeft gehad want als ik haar dan in de box leg of s'nachts weer in haar bedje dan is het goed en slaapt ze gauw weer verder. Opzich lijkt me dat er niets aan de hand is omdat ze toch tevreden is na de voeding maar ik vind het toch vreemd dat ze zo heftig reageerd. Iemand ervaring mee? Bedankt!
Hier ook van die vreemde periode's gehad. Geen idee wat het is geweest ... maar is ook weer over gegaan ... Wel goed opletten op spruw (maar ze drinkt voor het boertje wel goed toch?)
Ja dan drinkt ze goed. Zover ik kan zien heeft ze geen spruw, haar mondje ziet niet wit. Maar als het bij jou weer over ging gebeurd dat hier vast ook!
Spruw kan ook onzichtbaar zijn! De mond/tong hoeft niet altijd wit te zijn. Maar als ze goed drinkt, is er weinig aan de hand, in mijn optiek. Hou het even in de gaten. Daarnaast zal de drinkeffectiviteit nu wat groter zijn, misschien heeft ze gewoon minder tijd nodig om te drinken.
Dat wist ik niet van de spruw! Goed dat je het zegt! Ze kan inderdaad in een korte tijd goed drinken, ze heeft een goede zuigkracht.
Hier ook af en toe dagen waar Louiza huilt soms krijst bij het drinken. Het kan aan de smaak van de melk liggen, misschien dat je kindje iets wat jij heb gegeten gewoon niet lekker vindt... Maar meestal ga ik er hier vanuit dat L genoeg heeft omdat ze dan wel rustig wordt als ik haar speentje geef ipv de borst. Dus misschien dat je kindje indd gewoon voldoende heeft. Waar ik in het begin wel last van had was dat de melk er letterlijk uit spoot (want had teveel melk) of tegenwoordig als de melk niet snel genoeg komt (dus net voor de toeschietreflex) en daar kan ze ook wel eens hard om huilen