Toch wel erg teleurgesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamagaai, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamagaai

Mamagaai Lid

19 jan 2009
    17
    0
    0
    Rotterdam
    Ik weet het ik weet het ...het was pas de 1e ronde maar ik was vanmorgen toch erg teleurgesteld dat ik ongesteld bleek te zijn!
    Komt ook wel een beetje omdat het bij mn 1e zwangerschap wel meteen raak was. Al dagen had ik last van allerlei ' kwaaltjes' maar mn lichaam bleek me dus een beetje voor de gek te houden.
    nou zoals mn banner al zegt....even slikken en weer doorgaan!
    Voor alle meiden die hun nod nog aan het afwachten zijn....good luck!

2. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    He,
    lullig als je toch klachten heb maar niet zwanger bent!
    Ben ik ook zo bang voor, dat ik me het allemaal maar verbeeld, bij mijn eerste duurde het 5 maanden voor ik zwanger was.....

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    beh ik heb iedere maand weer andere klachten en denk iedere keer dat het raak is.. ik wen er volgens mij nooit aan :(

4. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Vervelend he dat je lichaam je zo in de maling kan nemen....
    Het ene moment denk ik zeker te weten dat ik zwanger ben an het andere denk ik toch weer dat het vast niet zo is omdat we het weer zo graag willen....
    Nog een weekje w88 en dan weet ik het zeker......

5. littleyo

littleyo Lid

9 jan 2009
    67
    3
    8
    Ken het erg vervelend...
    ik denk het ook elke maand weer:(

6. Mamagaai

Mamagaai Lid

19 jan 2009
    17
    0
    0
    Rotterdam
    zal voor jullie duimen hoor! Vanmorgen nog erg teleurgesteld nu denk ik gelukkig weer op naar de volgende keer!
    Succes meiden!

7. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Ja hier ook iemand die vanmorgen even teleurgesteld was. IK dacht dit keer bijna zeker te weten dat ik zwanger was, nou mooi niet dus.
    Mijn banner klopt trouwens niet zit vandaag op dag 1 van mn cyclus, en we gaan nu de 4de ronde in.

Wat wel weer een voordeel is, is dat ik weer een beetje een normale cyclus heb van 32 dagen ipv rond de 47 dagen.

Suc6 iedereen

8. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    He meiden,

Ik had dat ook en ben er nog wel een beetje van onder de indruk. Veel geklust rond de goede dagen en ik zou zaterdag met mijn man gaan testen. Plas ik in een potje (!) en veeg de boel af... ja hoor... Dus maar meteen alles weggedaan. Mijn temp was ook naar beneden dus had wel een voorgevoel. Balen! Dit is onze tweede ronde, vorige ronde mocht het niet vanwege penicilline. Dus eigenlijk voor mijn gevoel ronde vier al.
    Maar goed, misschien de volgende ronde. Moeilijk he, om er niet mee bezig te zijn.
    Succes allemaal!

9. Balen meid, ik baalde er ook van en zit nu pas in mijn 2e ronde.
    In ieder geval vol goede moed naar de volgende ronde ;)

Deel Deze Pagina