Hoi meiden, Mn NOD is dinsdag maar ik besloot eerder te testen. Gelijk na het plassen kwam er een streep, maar die was zooooo licht/kleurloos dat ik heletijd denk dat het misschien een voorgedrukt streep is? Want ik heb twee x getest zelfs, gister en vandaag. Allebei hetzelfde. Ik ga proberen een foto te plaatsen, maar weet niet of jullie em kunnen zien daarop. In het licht zie je het wel goed.
Heb nog een foto gemaakt. In het echt staat er ech gewoon streep maar het is extreem licht/kleurloos. Maar wel breed dus
Ik dacht op de eerste foto ook iets heel licht te zien, maar misschien is t gewoon omdat ik iets wil zien en mn ogen me voor de gek houden Jammer hoor! had gehoopt voor je dat ie duidelijker was. Over een paar dagen nog maar eens een testje wagen. Succes!
Deze testen hebben inderdaad een kleurloze voorgedrukte streep die zichtbaar is na gebruik van de test. Helaas negatief...
Haha dank jullie wel meiden! Jammer dat het op de foto niet te zien is. Nova, ja volgens mij dus ook. Want beide testen had zo n streep. Geen clearblue meer voor mij dan!
Gisteren. Omdat ik toen ook weer zo een kleurloos streep kreeg. En ik had twee testen in huis. Dus kon me vandaag niet inhouden haha.
Nee echt zonde van je geld. Ik zou eerder die van de kruidvat 2 voor 5 euro gebruiken. Met deze clearblue plustesten heb ik zo vaak vreemde dingen meegemaakt. Regelmatig valspositief ook.