Hoi!! Na een aantal dagen iets bruine afscheidingen sinds gisteren steken in mijn borsten, laat in de middag maar eens getest... Zoals het er nu uitziet verwacht ik ons 4de wonder!! Na 3 MK én 3 heerlijke kids, ben ik nog wat voorzichtig..
Dank jullie!! Zelf nog niet helemaal terug op aarde... We dachten aan een 4de.. 1x onveilig en twee weken daarna deze test...
Hoi! Een verrassing idd! Maar wilden graag binnen nu en 2 maanden er weer voor gaan Nee, niet getest vandaag.. Denk morgen nog een keer om te kijken of er een mooie streep komt.. Vanaf gisteren geen bruin verlies meer gehad..
Dank jullie wel! Echt ongedwongen de eerste weken door blijft moeilijk door de 2 MK en 1 MA... Maar denken aan de 3 gezonde kids want dat kan ook
Oeh spannend! Gefeliciteerd! Snap heel goed dat het nog spannend is, ik vond het spannend tot en met de bevalling..
Nee, 1 dag ervoor.. Maar ppppfff ben weer onzeker.. Vanmorgen getest ( 1.5) dag later en hoopte op een duidelijk verschil met de vorige keer.. Wat vinden jullie? De bovenste is vrijdagmiddag en de onderste vers van de pers...