Hoihoi, Vind het zo zielig wanneer mijn baby in elkaar kruipt van de pijn. Welk merk flesje kan ik kopen die de buikkrampjes verminderd? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Avent? Difrax? Dr. Brown? Anders? Zijn jullie ook bekend met Infacol?
Waarom zou je met cb overleggen welke fles je gaat gebruiken ? Ik heb gelukkig geen ervaring met krampjes maar Dr brown schijnt erg goed te zijn. Ook moet je de voeding niet schudden maar roeren met een vork.
Gezien je andere topic: weet je zeker dat het krampjes zijn? Uit at je beschrijft, (krijsen tijdens en direct na de voeding, begreep ik uit je verhaal), dacht ik zelf eerder aan reflux... Daar helpt infacol niet tegen. Hier goede ervaringen met de difrax-fles, maar dr Brown schijnt helemaal goed te zijn en je hebt zelfs nog een fles die door een pre-logopedist speciaal weer ontwikkeld is: de vacu-less, (bij Kruidvat verkrijgbaar).
Dr. Brown, ze huilde wel als ze krampen had en gilde het uit tijdens ontlasting maar nu krijgt ze nutramigen op verdenking van KMA en sinds dien heeft ze amper nog krampen
Wat leuk dat Dr. Brown zo bevalt! Wij hebben goede ervaringen met Born Free, geweldig! Avent was echt drama....
Ik zie iemand zeggen dat baby direct na de fles gaat krijsen? Zaten wij ook mee, vanalles bedacht, maar uiteindelijk bleek het gewoon honger te zijn.... nog nietgenoeg gehad dus... Dr browns werkt prima, difrax ook.... avent is drama
Dr brown en infacol werkte hier super! Krampjes bleven wel aanhouden maar lang nie zoveel als toen we de difrax flesse gebruikte. Ze dronk veel te gulzig ende dr brown fles zorgt er voor dat ze rustig kan drinken. Dus minder lucht binne kreeg..
Dr brown vind ik erg fijn. En hoe dan ook; nooit schudden met de fles! Rustig roeren met een vork is voldoende. Met schudden komt er teveel lucht door de voeding en drinken ze de lucht op.
hier ook dr brown, alleen een probleem met speentje nummer twee. Die sluit niet goed aan, de speen die in de verpakking bij aanschaf zit wel. Blijkt dat de speentjes die je los koopt, totaal verschillen van de speentjes die in de verpakking met de fles zitten Kan dus nu alleen het speentje gebruiken wat er bij zat, en als die verslijt, dus een hele nieuwe verpakking kopen.
wij hebben vanaf dag 3 difrax gebruikt en ze heeft nooit last van krampjes gehad maaar ik denk dat het per kindje verschilt wij hebben een makkelijk meisje die eigenlijk nergens last van had/heeft