Hallo allemaal, Afgelopen vrijdag hadden wij met 19.1 weken de 20 weken echo. Ons mannetje is nagekeken en er zijn geen afwijkingen gevonden. Nu zat ik thuis alleen de echo foto's terug te kijken, en zie ik op de foto van zijn voetje 6 tenen????? Zijn er dames die dit ook meegemaakt hebben? Of kan dit een vertekend echo beeld zijn?
Ik denk dat het een vertekend beeld is door de witte blob die er zit naast de grote teen. Als je kijkt naar de vorm van de voet lijkt het gewoon te kloppen. Anders vraag je het de volgende keer even aan de vk? Hun krijgen ook de foto's door.
Ik denk niet dat hij 6 tenen heeft, zou de echoscopiste dan ook gezien moeten hebben. Zou het gewoon nog even aan je vk vragen.
Ik snap dat je dat denkt, lijkt inderdaad zo! Denk alleen dat het inderdaad een vertekend beeld is omdat je de teen naast de grote teen niet goed ziet door het witte "blob" zoals hierboven zo mooi omschreven haha. Daarnaast had de echoscopiste dit dan ook moeten zien lijkt mij.
Dank allemaal voor jullie reacties. De vk was nu bezig met een bevalling, maar zou mij zo snel mogelijk iets laten weten. De assistente gaf wel aan dat er geen bijzonderheden gerapporteerd zijn aan handen en voeten... Zal wel goed zijn denk ik..maar laat t voor het zekere toch nog ffe checken.
ik heb toevallig afgelopen maandag mn 20weken echo gehad en de echoscopiste ga aan dat teentjes heel erg vertekend door de witte vlakken en zei ook dat je de donkere strepen moet tellen.denk dus dat het er echt maar 5 zijn.