Dwazie, ik had dit idd ook al opgezocht, hoop eerlijk gezegd dat dit bij mij het geval is... ben nu al een aantal dagen overtijd, nog geen ongi te bekennen wel rond m'n NOD ongi-pijn gehad... ik wacht nog tot het weekend, als ik dan nog niet ongi ben gooi ik er weer een test tegenaan . Ben wel erg moe (maar slaap ook slecht, elke ochtend om 5 uur klaarwakker) en heb last van m'n borsten, dus vandaar dat ik toch nog hoop heb plus dat ik me niet kan herinneren dat ik ooit overtijd geweest ben. Ik weet dat ik een late eisprong heb gehad, rond de 17e dag van m'n cyclus (27 dgn) dus het zou misschien nog kunnen... Het wordt nu ook echt spannend voor jou he? Ik dacht ergens te lezen dat je nog geen symptomen had? Zegt niets he? Is voor iedereen weer verschillend, ik duim iig voor je! Sterkte nog ff op de wachtbank... liefs.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Ik vond een recente link, daar staan wat meer antwoorden in Dwazie .
hi, ik heb gehad dat het ene paar dagen duurde maar bij de ene kreeg ik wel positief de andere niet.. licht aan de test..bloedtest is altijd zeker... maar daarvoor moeten de meeste naar de ha .. ik do emeestal een bloedtest maar laat het doen door mn tante dus das makkelijk