Dankjewel , heel lief. Nu echt ontzettend last van mijn maag en darmen. Super opgeblazen en heel die area doet zeer. Wanneer houd het op? Ben er zo klaar mee!
Klinkt een beetje zoals bij mij. Ik heb uiteindelijk 2 mtx prikken moeten hebben. En tussen de 1ste en 2de heb ik een darm en urineweg infectie gekregen dus ook antibiotica erbij gekregen. Ik mocht ook 45 min na de spuit naar huis. En heb geen spoeling mee gekregen niks. Bij mij zat het langs de eierstok ingang eileider en nu dus twee dichte eileiders. Heel veel sterkte en als je veel last krijgt de huisarts bellen... Xxx
Bah! Wat een ellende. Bedankt voor je reactie! Ik zal donderdag horen of ik een 2e nodig zal hebben. Ik denk het eerlijk gezegd niet , het is te hopen. Tja, echt veel lucht in mijn maag en darmen ook. Nu zeggen ze dat dat ook wel relatief normaal is .. omdat nu ook de goede cellen worden aangetast in je maag/lever/darmen. Ik probeer zoveel mogelijk te drinken , en ik slik nu ook paracetamol erbij. Wat een vak ellende! Maar wat vervelend voor je , en dan ook nog zo'n infectie erboven op! Hopelijk is dat bij mij niet van toepassing.
@Mommiiee mag ik een vraag stellen.. ik ervaar andere afscheiding nu en lichtelijk rozige/rood is dit al een begin dat mijn baarmoedermond gaat open staan omdat het HCG minder werd? Ik sta er eigenlijk van te kijken dat dat al zo snel kan gebeuren. Hoelang duurde het bij jou dat je rozige/rood achtige afscheiding kreeg? Of überhaupt ongesteld werd na de MTX. Ikzelf zit nu op dag 4 na de MTX , alvast bedankt!
Ik had al een bloeding toen ik de Mtx kreeg. Dus kan je daar helaas niet mee helpen. Heb wel het idee dat ik hetgene wat er zat een week erna ben verloren....
Bedankt voor de reactie. Heb het gevoel dat mijn baarmoedermond is gaan open staan , en dus ook gaat vloeien. Maar dat betekend wel dat het wat met de HCG doet. Aangezien mijn baarmoedermond constant gesloten was. En de zwangerschap zat niet in de eileiders of etc , echt in mijn buikholte. Dus ben benieuwd.
Toch nog best netjes 35 dagen. Hopelijk wordt het bij mij ook zoiets. Ik wacht eerst Donderdag maar af voordat ik verder ga denken. In ieder geval bedankt!
@Mommiiee yes! In 6 dagen tijd , is de HCG afgenomen met 40% gelukkig geen 2e prik nodig. Nu één maal per week prikken tot het HCG op <5 staat . Ben zo opgelucht! Eindelijk is er een end in zicht.
Jaaahhooeeeeee!!! *doet een vreugde dansje* Wat super fijn om te horen fijn dat er nu iets "positiefs" is!! Dat je maar snel onder die 5 mag zitten!! Hoe voel je je verder??
Yes yes! Weer goed nieuws mogen ontvangen vandaag. HCG gedaald naar 100 en de cyste is afgenomen/geslonken op m'n eierstok. Volgende week woensdag hoop ik m'n laatste afspraak te hebben. Fingers crossed
Wat fijn om te lezen!!! Hoop voor je dat hij volgende week nog veel lager is!! Je moest ook controle totdat je onder de 5 zit toch?!?
Jaa, ik hoop het ook! Ik hoop eigenlijk dat volgende week m'n laatste controle zou zijn. Wat betreft de gynaecologen ook kan zijn. Fingers crossed! Ik moet inderdaad terug blijven komen tot het HCG <5 is. Gelukkig daal ik elke week flink.
Wilde toch nog even update geven. Inmiddels een week later , en het HCG staat maar liefst op 33! De cyste is volledig verdwenen en de baarmoeder ziet er goed uit. Echter ben ik volgende week een week weg , en die week daarop heb ik nogmaals een echo en HCG meting staan. En dat mag hopelijk de laatste afspraak zijn. En 3 maanden afgaand van de MTX injectie , heb ik nogmaals een afspraak staan. Om te kijken of ze ons groen licht mogen geven.
Lees nu je bericht pas!! Fijn dat hij nu op 33 staat en je cyste is verdwenen en dat alles er goed uitziet!! Wat fijn dat je ook nog een echo krijgt om te kijken hoe alles eruit ziet (heb ik na de mtx niet meer gehad) En ik hoop voor je dat jullie weer snel groen licht krijgen en weer verder kunnen!! xXx
Dankjewel , heel lief! Ben nu op vakantie en moet volgende week woensdag terug komen. Om te kijken of het HCG op <5 staat. (Fingers crossed) en dan eindelijk weer vooruit kijken! P.s. ik laat het nog wel weten wat de "uitslag" zal zijn van het HCG volgende week woensdag.
Bedankt voor je bericht. Helaas de eerste drie dagen met hevig koorts op bed gelegen op vakantie. Nu alles aan het inhalen en van m'n gezinnetje aan het genieten. Merk toch dat mijn lichaam nog wat ontregeld is door de MTX injectie. En vandaag voelde mijn baarmoeder aan als een baksteen. Weeïg gevoel van binnen , en ontzettend veel slijm verlies. ( Sorry voor de details ) als ik het nu voel , zou het best de ovulatie periode kunnen zijn. ( Dit merkte ik 9 van de 10 keer aan mezelf ) .. nu rustig aan doen , in Mei mogen we weer starten. Nu is het voor woensdag nog even spannend wat mijn HCG doet.