waaaah vandaag mijn eerste echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door petty, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    :D dag dames!

ik ben zooo zenuwachtig en blij tegelijk! vandaag zal ik mijn eerste echo krijgen, en ik ben zo benieuwd hoe ons kleine wondertje eruit zal zien! :)

tegelijkertijd voel je ook de angst en onzekerheid...zit het het er nog wel...is alles wel goed...hmmm...heel dubbel dus!

fijne dag allemaal!

liefs van mij!

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Spannend he! Ik was ook zo zenuwachtig voor de eerste en de tweede en morgen heb ik er weer een. (Wederom zenuwachtig)Kan het me helemaal voorstellen. Maar als het goed is is het ook zo leuk. Weer een hele geruststelling.

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

O, wat spannend! Geniet ervan meid!

4. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    dankjullie wel meiden, tis echt heel spannend ik laat jullie weten hoe het is afgelopen..

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ben niet nieuwsgierig hoor maar hoe is de echo gegaan en heb je mooie foto's gekregen

groetjes nathalie ;)

6. BoBam

BoBam Niet meer actief

ja vertel hoe ging het?

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ben ook benieuwd. Mijn 20w echo was goed en het is overduidelijk een jongen.

8. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    hoi meiden, nou t was geweldig zo mooi en onwerkelijk dat zo'n heel klein hummeltje met alles erop en eraan in mijn buik zit! maar toch ook oh zo opgelucht dat alles goed zat en dat je gewoon die bevestiging hebt! het was echt super ik voelde me gewoon verliefd, ik was echt even van de wereld en helemaal gefocust op ons kleine hummeltje! en dan nog dat hartje! wow! zo duidelijk en snel, en zooo schattig! kortom echt super!
    de foto's...hahaha nou ik heb er 3 mee gekregen en eigenlijk alle 3 hetzelfde want het draaide maar niet op zij maar ging heerlijk rustig liggen met het gezichtje naar voren hahahaha, dus op de foto lijkt het dan net of het 4 stompjes zijn. maar dat was het natuurlijk niet, want het ging ook eventjes heel druk bewegen en dat was zo leuk om te zien, die armpjes en beentje vlogen alle kanten op hihihi.

maarrrrr we zijn harstikke blij en tevreden!

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey petty

fijn te horen dat je echo goed was en nu lekker genieten en op naar de 20 weken echo

groetjes nathalie ;)

Deel Deze Pagina